انصاریفرد: برای پیروزی بر ازبکستان آماده ایم

کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. پس از بازی دوستانه که مقابل مونته‌نگرو داشتیم و اردوی خوبی که در اتریش برگزار کردیم، الان کل تیم آماده هستند. در این روزها همه بازیکنان اضافه شدند و شرایط خوبی داریم. ما کاملاً آماده‌ایم که با یک بازی خوب، ازبکستان را ببریم تا علاوه بر شاد کردن دل هواداران، به‌عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره وضعیتش در تیم ملی، گفت: بعد از اتمام لیگ یونان، کی‌روش چند روزی به من استراحت داد و سپس به تیم ملحق شدم. فکر می‌کنم نه تنها من، بلکه همه آماده رویارویی با ازبکستان هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به آنالیزی که کادر فنی از تیم ازبکستان در اختیار بازیکنان قرار داده است، خاطرنشان کرد: به هر حال جلسات آنالیز مختلفی برگزار شده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم. امیدوارم که از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم و بازی را ببریم.

انصاری‌فرد درمورد اضافه شدن مهاجم تیم ملی ازبکستان به این تیم در دیدار مقابل ایران، یادآور شد: برای ما مهم‌ترین موضوع این است که عملکرد خوب داشته و سوار بازی شویم. مهم نیست چه بازیکنی در تیم آنها بازی می‌کند. مهم این است که بازی را ببریم. ما می‌رویم که با تیم ازبکستان بازی کنیم و آنها را ببریم، کاری به این نداریم که چه کسی در تیم آنها بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند.