مدافع تراکتورسازی بر سر دوراهی

خالد شفیعی در پاسخ به این پرسش که بالاخره در تراکتورسازی می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که اولویتم ماندن در تراکتورسازی است، ولی باید تکلیف طلبی که از این باشگاه دارم مشخص شود. بابت چند سال اخیر که در تراکتورسازی بازی کردم حدود 650 میلیون تومان طلب دارم و طبیعتاً این مشکل باید برطرف شود تا بتوانم در مورد فصل آینده با باشگاه تراکتورسازی صحبت کنم.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه قرار است امروز هم مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام دهد، خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد خوب دارم، اما برای تراکتورسازی احترام قائلم و تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. طبیعتاً دوست دارم بمانم، اما به‌هر حال مشکلاتم باید برطرف شود.

وی درباره شرایط سخت تراکتورسازی و اینکه این باشگاه نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، گفت: طبیعتاً کار تراکتورسازی سخت است. البته ما تیم خوبی در فصل گذشته داشتیم و به‌دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان بارها بدشانسی آوردیم و اتفاقی که در نیم‌فصل افتاد هم به ما ضربه زد. اگر همان تیم فصل قبل حفظ شود طبیعتاً تراکتورسازی شرایط خوبی خواهد داشت. ضمن اینکه تراکتورسازی می‌تواند در نیم‌فصل هم بازیکن بگیرد و خودش را تقویت کند.