پیشنهاد تیم قطری در دستان مهدی طارمی/آقای گل راه سروش را می رود؟
در سال‌های اخیر قطری‌ها سرمایه‌گذاری عظیمی در فوتبال انجام داده‌اند که میزبانی جام جهانی 2022 را موجه جلوه دهند.

در این راستا ستاره‌های شناخته شده‌ای همچون ژاوی ارناندس نیز به لیگ ستارگان قطر رفت تا این کشور را به نوعی کانون توجه فوتبال‌دوستان کند. قطری‌ها از ستارگان آسیایی هم غافل نیستند. به طور مثال می‌توان به پیشنهاد جدید باشگاه قدیمی القطر به مهدی طارمی ستاره پرسپولیس اشاره کرد.

شنیدیم حمد بن سحیم آل‌ثانی مالک باشگاه القطر (نادی‌القطر سابق) که عضوی از خانواده سلطنتی این کشور است شیفته سبک بازی مهدی طارمی است.

مالک باشگاه القطر از مدیران باشگاهش خواسته است به هر شکلی که شده ستاره ایرانی را استخدام کنند.

باشگاه القطر همان نادی‌القطر سابق است که بازیکنان ایرانی بزرگی همچون ناصر محمدخانی، حمید درخشان، هادی عقیلی، علی کریمی و مرتضی کرمانی‌مقدم در آن توپ زده‌اند.

پیش‌تر نوشتیم القطری‌ها برای جذب مهدی طارمی دست به دامان ناصر محمدخانی شده‌اند. محمدخانی و القطری‌ها تصور می‌کردند قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس به اتمام رسیده و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. بنابراین پیشنهاد اولیه به طارمی مبلغ 5/1 میلیون دلار بود اما در ادامه قطری‌ها 500 هزار دلار هم روی آن گذاشتند!

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید باشگاه القطر حاضر است یک میلیون دلار هم بابت صدور رضایتنامه مهدی طارمی به باشگاه پرسپولیس بپردازد. اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ بی‌میلی مهدی طارمی به بازی در لیگ ستارگان قطر!

مهدی طارمی معتقد است که لیگ ستارگان قطر لیگی سطح پایین است و حضور در آن ممکن است به موقعیت او در تیم ملی لطمه بزند.

آقای گل ایران در تیم کارلوس کی‌روش جایگاه ثابت و مناسبی پیدا کرده و به همین خاطر بار دیگر به واسطه القطر گفته است: «نه، به قطر نمی‌روم!» مهدی طارمی می‌خواهد تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند و سپس با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی برود.