درخواست علی پروین از رئیس جمهور برای کمک به فوتبال

علی پروین پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رئیس جمهور باید به 16 تیم لیگ برتری کمک کند. چه اشکالی دارد 500 میلیارد برای این 16 تیم بگذارند؟ به باشگاهی که بعد از چند سال به عنوان یک تیم ایرانی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفته، باید کمک شود. باید نظام و وزارت ورزش به باشگاه‌ها کمک کنند.

وی ادامه داد:‌ به باشگاه پرسپولیس آمدم تا با علی‌اکبر طاهری دیدار کنم. آنقدر طاهری ناراحت بود که من هم ناراحت شدم. باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس 3 بازیکن خوب گرفته و من به آنها تبریک می‌گویم. مهمترین موضوع این است که پرسپولیس فصل بعد هم قهرمان شود اما مسائل مالی از هر چیزی مهم‌تر است. تیمی که آسیایی است هزینه‌های زیادی دارد. فکر می‌کنم این باشگاه خیلی راحت 50 میلیارد تومان  هزینه دارد.

پروین درباره دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی است اما به اعتقاد من پرسپولیس از این مرحله هم صعود می‌کند.

وی درباره دیدار تی ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان خاطرنشان کرد:  روز 22 خرداد همه جشن صعود می‌گیرم. البته نمی‌توانم مثل مردم در خیابان خوشحالی کنم! مردم در خیابان جشن می‌گیرند و من هم در خانه‌ام! هنوز هم معتقدم تیم ملی گل نمی‌خورد و به جام جهانی صعود می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی تأکید کرد: من والیبال بلد نیستم اما از پیروزی تیم ملی لذت بردم، واقعاً دست‌شان درد نکند. امیدوارم امشب و فردا هم برنده شوند و به مرحله بعد صعود کنند.