یورش باشگاه اصفهانی به بازار تابستانی نقل و انتقالات
امیر قلعه نویی یک ماه بعد از ترک تراکتورسازی در توافقی یکساله هدایت ذوب آهن را برعهده گرفت تا بازگشت جالب توجهی به نصف جهان داشته باشد. این مربی پرافتخار که با سپاهان دوبار عنوان قهرمانی را بالای سر برد تا خاطرات خوشی در اصفهان برای خود رقم بزند حالا درصدد است تا با ذوب آهن نیز تیمی در حدو اندازه های عنوان قهرمانی بسازد.

 

از همین رو بلافاصله بعد از امضای قرارداد با باشگاه مقدمات ورود ذوب آهن به بازار تابستانی را فراهم کرد تا جایی که گفته می شود در فهرست خریدهای این مربی برای فصل آتی نام سه ستاره استقلالی همچنین دو بازیکنی که در تیررس خرید توسط آبی های پایتخت هستند، دیده می شود تا رقابت او با تیم سابق خود در لیگ هفدهم خیلی زود آغاز شود.

 

بنا به اخبار رسیده از اصفهان نفراتی مثل سجاد شهباززاده، بختیار رحمانی ، اسماعیل شریفات و هرایر مگویان نفرات استقلالی هستند که در فهرست قلعه نویی برای لیگ هفدهم حضور دارند ضمن این که علاوه بر این بازیکنان سرمربی جدید ذوبی ها روی جذب خالد شفیعی از تراکتورسازی و تمدید قرارداد مرتضی تبریزی کاپیتان فصل گذشته ذوب آهن نیز نظر مستقیم دارد . دو بازیکنی که علیرضا منصوریان و استقلالی ها برای خرید آنها از مدت ها قبل نقشه کشیده بودند.