پیشنهاد وسوسه کننده استقلال به پرسپولیسی سابق

هرچند استقلال تهران بعد از اخراج رامین رضاییان به این بازیکن پیشنهاد آبی شدن داد اما داستان پس از شکست 6 بر یک مقابل العین امارات جدی‌تر شد.، علیرضا منصوریان در مصاحبه‌ای ادعا کرد 4، 5 بازیکن بین المللی برای استقلال می‌خرد و از آن به بعد با جدیت پیگیر خرید رامین رضاییان شد. مدافع ملی‌پوشی که به استقلالی‌ها پیغام داد در حال حاضر فقط روی بازی ایران و ازبکستان تمرکز دارد و اگر بنا باشد مذاکره کند، ترجیح می‌دهد پس از اتمام این مسابقه باشد.

 

او خوب می‌داند در صورت پیوستن به استقلال چه تبعاتی را باید تحمل کند و اعتراض و خشم هواداران پرسپولیس را به جان بخرد. اینکه رفتن به اردوگاه رقیب چقدر سخت است و یک بازیکن چقدر باید تحمل داشته باشد باید از مهدی هاشمی‌‌نسب پرسید. مدافعی که با شماره 8 در پرسپولیس آقایی می‌کرد اما با علی پروین و مدیران وقت این تیم به مشکل خورد تا با قراردادی خوب استقلالی شود. مهدی هاشمی‌نسب بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده با آن قرارداد توانست سر و سامانی به زندگی خانواده‌اش بدهد و از این بابت راضی است. او متحمل سخت‌ترین فشارها شد؛ از توهین شنیدن از سوی پرسپولیسی‌ها در استادیوم بگیرید تا درگیری در کوچه و خیابان و… که همه را هاشمی‌نسب پشت سر گذاشت اما رامین رضاییان چطور؟

آیا این بازیکن ساروی روحیه مهدی هاشمی‌نسب را دارد؟ تازه‌ترین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که باشگاه استقلال تهران در آخرین پیشنهاد خود به رامین رضاییان وعده داده یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای یک فصل به علاوه یک آپشن ویژه بدهد! هر پاس گل یا گلی که مدافع راست ملی‌پوش بدهد و بزند مبلغ خوب و متنابهی بابت آن دریافت می‌کند که مبلغ قراردادش را تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش خواهد داد! البته رامین رضاییان مدعی است از هلند، بلژیک و یونان هم پیشنهاد  دارد و بدش نمی‌آید لژیونر شود اما…

پیشنهاد استقلال تهران هم واقعاً وسوسه‌کننده است. با این حال باید منتظر ماند و دید این مبلغ و پیشنهاد می‌تواند رضاییان را برای آبی‌پوش شدن وسوسه کند یا اتفاق دیگری می‌افتد؟