مصلح: مادرم خواست پرسپولیسی شوم

شایان مصلح پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برهه پراسترسی در انتخاب تیم داشتم اما قسمت بود که به اینجا بیایم. با مشورتهایی که انجام دادیم به خصوص محمد انصاری باعث شد که این تصمیم گرفته شود.


وی در ادامه افزود: محمد انصاری پیشنهاد را می داد و توضیحات لازم را هم درباره شرایط پیشنهادها می گفت اما دستم را باز می گذاشت. به هر حال من این تصمیم را اتخاذ کردم.


مدافع جدید پرسپولیس درباره ترک سپیدرود بیان داشت: سپیدرود به نوعی خانه من است. جایی بود که من را احیا کرد و به سطح اول فوتبال ایران رساند. فوتبال پایه اهمیتی درکشور ما ندارد. باید در سن بزرگسالی کاری انجام دهیم. سپیدرود برای من یک پل بود. مردم گیلان واقعا فوتبالی هستند. در کنار آن فوتبالیستهای با استعدادی هم دارند. سپیدرودی ها خیلی در حق من لطف داشتند. تلاش های آنها بوده که الان من از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم. از کادر فنی و بازیکنان و شخص علی نظرمحمد تشکر می کنم. وقتی که تیم نداشتم من را جذب کردند و دو سه سال خوب را برایم رقم زدند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: من هنوز حاجی نشدم و در سپیدرود هم من را شایان کربلایی صدا می زدند. الان هم محمد حاجی است و من کربلایی. نوکری اهل بیت در هر لباسی برای من افتخار است. هم مداحی می کنم و هم شعر می گویم. از بچگی این کار را انجام می دادم البته نه به صورت حرفه ای. شنیده ام که گفته اند سمت چپ دفاع پرسپولیس را قرار است من و محمد هیئت بزنیم!


مدافع جوان پرسپولیس درباره از دست دادن پدرش تصریح کرد: هر چه داریم از خداوند و 14 معصوم است. ما برای عرض ارادت توسل می جوییم. سه سالم بود که پدرم را از دست دادم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. امروز خوشحالم به خاطر خوشحالی مادرم. مادرم دیشب اعلام کرد که بگو به پرسپولیس رفتی. به مادرم هم تبریک می گویم بابت همه زحمت هایش. 


مصلح در پایان درباره حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا گفت: بازی با لخویا را بچه ها بردند و حالا روحیه مضاعفی داریم. رسیدن به جمع 8 تیم برتر اتفاق بزرگی است. انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم و امیدوارم من هم بتوانم قدم کوچکی در این راه بردارم.