شماره ۹ استقلال به دنبال راهی برای اینکه  بیشتر به چشم کارلوس کی‌روش بیاید
رضایی با ذهنیت رابطه خوب کارلوس کی‌روش و علیرضا منصوریان در حالی از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پیوست که از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت. کاوه استقلال تهران را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرد تا به پیراهن فیکس تیم ملی برسد. حدود یک سال از آن روز می‌گذرد اما اگر شما پیراهن تیم ملی را دیدید، کاوه رضایی هم دیده است!

 

کاوه رضایی خوب می‌داند با ماندن در استقلال و فوتبال ایران هر قدر هم گل بزند و بدرخشد شانسی برای حضور در جام‌ جهانی 2018 روسیه نخواهد داشت. به همین خاطر شماره 9 استقلال به دنبال راهی است که لژیونر شود و از این طریق بیشتر به چشم کارلوس کی‌روش بیاید. شنیدیم اولین پیشنهادی هم که به کاوه رضایی رسیده از لیگ یونان بوده است. این پیشنهاد بلافاصله با مخالفت مهاجم آبی‌ها مواجه شده است. کاوه به هر دلیلی نمی‌خواهد به لیگ یونان برود، چرا؟ رضایی دو پیشنهاد از بلژیک و روسیه دارد که مشغول بررسی آن است. او بیشتر دوست دارد به روسیه برود و با درخشش در این کشور شانس خود را برای بازی در جام‌ جهانی افزایش بدهد. جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می‌شود و کارلوس کی‌روش هم در اردوهای تیم ملی به دو، سه بازیکن که از او مشورت خواسته‌اند توصیه کرده به لیگ روسیه بروند.

 

این خبر به گوش کاوه رضایی هم رسیده است. تنها راهی که می‌تواند او را به آرزویش برساند بازی در لیگ روسیه است. بنابراین شماره 9 تصمیم خود را گرفته است که به لیگی برود که از طریق آن سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به پیراهن فیکس تیم ملی رسیدند.

 

توضیح ضروری: آنچه باعث شده باشگاه استقلال تهران به تازگی باب مذاکره با حسن ‌بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و حتی مرتضی تبریزی را باز کند به جدایی کاوه رضایی برمی‌گردد. استقلالی‌ها پس از پیغام‌هایی که به کاوه دادند و او راضی به تمدید نشد، حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای رضایی هستند که فصل آینده را بدون مهاجم ششدانگ نمانند!