تاج: کی‌روش در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد ماند

تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: از همه تشکر می‌کنم، از هواداران، مسئولان و تمام رسانه‌ها چه آنهایی که از ما حمایت کردند و چه آنهایی که انتقاد کردند. 

رئیس فدارسیون فوتبال در مورد ادامه حضور کی‌روش و تیم ملی پس از صعود به جام جهانی گفت: بله، ایشان پرقدرت به کارشان ادامه خواهد داد و در جام جهانی تیم ملی را همراهی خواهد کرد. 

تاج در مورد اینکه سلطانی‌فر گفته تیم ملی پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را دارد، اظهار داشت: من هم با وزیر ورزش موافق هستم، تیم ملی می‌تواند با این پتانسیل به دور دوم جام جهانی صعود کند. 

وی اظهار داشت: ما یک جلسه دو ساعته با کی‌روش برای برنامه مدون تیم ملی بعد ازصعود به جام جهانی داشتیم، چرا که حدس می‌زدیم تیم به جام جهانی صعود کند و در دور دوم باید تلاش مضاعفی بکنیم که بتوانیم نمایش خوبی در روسیه داشته باشیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد امکانات لازم برای آمادگی هر چه بهتر برای حضور در روسیه گفت: فدراسیون تا اکنون ۴۰ میلیارد برای صعود به جام جهانی هزینه کرده اما ادامه کار با این رقم‌ها غیرممکن است، باید بتوان با بودجه بیشتری امکانات و اردوها و همچنین حریف‌های تدارکاتی بهتری را داشته باشیم تا در جام جهانی بهتر ظاهر شویم که این کمک دولت و همدلی همه‌جانبه را می‌طلبد. 

وی در انتها گفت: کی‌روش لیست بلند بالای برای ما تنظیم کرده و خواسته دیگر با تیم‌های آسیایی بازی دوستانه نداشته باشیم و با تیم های اروپایی بازی کنیم.