هزینه 40 میلیاردی تیم ملی برای صعود به جام جهانی

مهدی تاج درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی بیان کرد: از هواداران، مسئولان و تمام رسانه‌ها چه آنهایی که از ما حمایت کردند و چه آنهایی که انتقاد کردند، تشکر می کنم.

وی درباره سرمربی گری کی روش در تیم ملی در جام جهانی گفت:  وی با قدرت به کارش ادامه می دهد و در جام جهانی تیم ملی را همراهی می کند.

تاج در مورد اعتقاد وزیرورزش و جوانان نسبت به صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی تصریح کرد: با وزیر ورزش موافق هستم. تیم ملی با این پتانسیل می تواند به دور دوم جام جهانی صعود کند. 

وی ادامه داد: جلسه 2 ساعته ای با کی‌روش داشتیم و در آن برنامه های تیم ملی را پس از صعود به جام جهانی تدوین کردیم. در مرحله دوم باید تلاش مضاعفی بکنیم که بتوانیم نمایش خوبی در روسیه داشته باشیم. 

تاج درمورد امکانات مورد نیاز تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی گفت: فدراسیون تاکنون 40 میلیارد برای صعود به جام جهانی هزینه کرده اما ادامه کار با این رقم‌ها غیرممکن است. باید با صرف بودجه ای بیشتر، امکانات و اردوها و همچنین حریف‌های تدارکاتی بهتری را فراهم کنیم تا در جام جهانی بهتر ظاهر شویم. البته این امر کمک دولت و همدلی همه‌جانبه را می‌طلبد. 

تاج در مورد پاداش صعود به جام جهانی اظهار داشت: پاداش تمام نفرات به سرعت پرداخت می  شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد حریفان تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: کی‌روش لیست بلند بالایی تنظیم کرده که طبق آن قرار است دیگر با تیم‌های آسیایی بازی دوستانه نداشته باشیم و با تیم های قوی‌تر بازی کنیم.