آخرین وضعیت مصدومیت لژیونر ایرانی

علیرضا جهانبخش بعد از مصدومیت در بازی رفت پلی آف کسب سهمیه یورولیگ در هلند نزدیک به سه هفته از میادین دور ماند تا با بدشانسی بزرگی مواجه شود اما حضور او در تمرینات گروهی تیم ملی نگرانی ها را از بین برد و در نهایت هم وینگر راست شماره 18 ایران برابر ازبک ها به میدان رفت و در همان نیمه نخست پاس گل اول تیم ملی را برای سردار آزمون ساخت تا تاثیرگذاری اش را نشان بدهد.

اما اوضاع برای جهانبخش زیاد خوب پیش نرفت چون یک بار دیگر آسیب دیدگی به سراغ این بازیکن آمد و باعث شد تا او قبل از اتمام نیمه نخست با برانکاد زمین را ترک و جای خود را به وحیدامیری بدهد تا نگرانی ها از بابت سلامتی او بیشتر از قبل شود. در شرایطی که سایت باشگاه آلکمار تنها به مصدومیت دوباره ستاره ایرانی اشاره کرد از اردوی تیم ملی خبر رسید این مصدومیت علیرضا چندان جدی نیست و ارتباطی به آسیب دیدگی قبلی او ندارد.

جهانبخش مقابل ازبک ها از ناحیه کمر و پهلو با ضربه شدیدی روبه رو شد که همین اتفاق اجازه ادامه کار به این بازیکن را نداد در حالی که آسیب دیدگی قبلی این بازیکن از کشاله ران بود. بنا به اعلام کادر پزشکی جهانبخش با دو هفته فیزیوتراپی مشکلی برای حضور در تمرینات پیش فصل باشگاهی خود در هلند نخواهد داشت.