بازیکن استقلال تهدید کرد

عقیل کعبی در خصوص اینکه گفته شد با تیم فوتبال استقلال خوزستان به توافق رسیده، اظهار داشت: این خبر کلا غلط بود چون من و وحید شیخ‌ویسی برای کار دیگری به باشگاه رفته بودیم. آنجا حیدری، مسئول ورزش استان با ما صحبت کرد که همه چیز درست خواهد شد و مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: در صحبتی که با هم داشتیم گفتند همه چیز درست می‌شود و جدا از پرداخت مطالبات تا قبل از شروع فصل، 20 تا 30 درصد قراردادمان در فصل جدید را هم خواهند داد. منتظر ابتدای تیر هستیم و اینکه ببینیم چه شرایطی را رقم خواهند زد. ما هم به او گفتیم تا ابتدای منتظر می‌مانیم و اگر نشد مثل سایر بازیکنان جدا می‌شویم. من هم زیر 50 درصد گرفته‌ام اما چند پیشنهاد خوب دارم که اصلا هم بازارگرمی نیست. اگر خبری نشد به باشگاه رفته و برای فسخ قرارداد و گرفتن رضایت‌نامه اقدام خواهم کرد یا اینکه یک طرفه قراردادم را فسخ می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص حضور عبدالله ویسی تصریح کرد: به هرحال ویسی نشان داده مربی باتجربه و جوانی است اما او در صورتی موفق خواهد شد که اوضاع درست شود. واقعا تکرار شرایط سال گذشته هر مربی از جمله ویسی را هم با مشکل مواجه خواهد کرد.

کعبی در پایان خاطرنشان کرد: منتظر هستیم ببینیم چه می‌شود. در صورت تحقق پیدا نکردن وعده‌ها تصمیم دیگری برای آینده خودمان می‌گیریم.