مرتضی تبریزی چرا استقلالی نشد؟

مرتضی تبریزی گفت: ابتدا صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی را به همه مردم و تیم ملی تبریک می گویم و امیدوارم در جام جهانی هم موفقیت های بزرگی در انتظار ایران باشد. به عنوان بازیکنی که در اردوها حضور داشتم، فکر می کنم بازیکنان بسیار زیادی می توانند در طی یکی دو سال آینده رهسپار اروپا شوند و امیدوارم که این فرصت طلایی برای فوتبال ایران و بازیکنان جوان و آینده دارش فراهم شود.

مرتضی تبریزی در مورد تمدید قراردادش با ذوب آهن اظهار داشت: بسیار خوشحالم که فرصت شد باز هم در خدمت ذوب آهن باشم. من در این تیم رشد کردم، با این تیم خندیده و اشک ریخته ام. از سن جوانی در این تیم بودم و بعضا بازوبندش را هم به بازو بسته ام. در اصفهان مردم نسبت به من لطف دارند و امیدوارم در فصل جدید بتوانیم بار دیگر با ذوب آهنی آماده به مصاف رقبا برویم و بتوانیم به هدف های خود برسیم. 

تبریزی در مورد پیشنهاد استقلال نیز گفت: بله استقلال به من پیشنهاد داد ولی در مجموع به این جمع بندی رسیدم که در ذوب آهن بمانم. فراموش نکنید که ذوب آهن باشگاه بزرگی است و بسیاری از بازیکنان دوست دارند بتوانند پیراهن این باشگاه را به تن کنند. این برای بنده هم افتخار است که به عنوان یک بازیکن در این تیم باشم. البته من به جز استقلال پیشنهادهای دیگری را هم داشتم ولی از ته دل دوست داشتم در ذوب آهن بمانم.لازم می دانم از آقای آذری هم تشکر کنم که در این مدت صادقانه کنارم بودند و در نهایت زمینه حضورم در ذوب آهن را فراهم کردند.

تبریزی در مورد حضور قلعه نویی و جدایی مجتبی حسینی هم گفت: ابتدا این نکته را بگویم که آقای حسینی خیلی برای ذوب آهن زحمت کشید. او با تمام توان برای درست کردن یک تیم جوان و آینده دار تلاش کرد و از همین جا هم از او تشکر و هم برایش آروزی موفقیت دارم، ضمن اینکه باید بار دیگر از یحیی گل محمدی هم به خاطر زحمتهایی که برای من کشید تشکر کنم. در مورد آقای قلعه نویی هم بگویم که او نیازی به تعریف من ندارند. کارنامه امیر قلعه نویی به خوبی گویای توانمندی او هست و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی برای او و باشگاه باشیم.

تبریزی در پاسخ به این سوال که انگیزه های شخصی اش در فصل آینده چیست عنوان کرد: در ابتدا این نکته را بگویم که موفقیت ذوب آهن در فصل بعدی اولویت همه ما در تیم ذوب آهن است. این درست که سال آینده سال جام جهانی است و همه نیم نگاهی به حضور در روسیه دارند ولی به هر حال همه ما ابتدا برای موفقیت تیم و سپس برای خودمان می جنگیم. بسیار خوشبینم که با تشکیل یک تیم آماده و حمایت هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان روزهای خوبی را در فصل آینده تجربه کنیم.