واکنش یک پیشکسوت به خریدهای جدید پرسپولیس

محمد پنجعلی گفت: تیم پرسپولیس از همان ابتدا باید برای لیگ قهرمانان آسیا بسته می شد و بازیکنان مدنظرش را جذب می کرد. در حال حاضر این تیم در برخی از پست ها مشکل دارد و جایگزین مطمئنی روی نیمکت ذخیره ندارد. بر این اساس پیش از اینکه مرحله بعدی لیگ قهرمانان شروع شود، لازم است بازیکنان مد نظرش را جذب کند. حضور بازیکن خارجی در صورتی که از نظر تاکتیکی خوب باشد در بازی سایر بازیکنان نیز تاثیرگذار است و در غیر این صورت به ضرر تیم تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در حال حاضر برای پرسپولیس بازی می کنند، برترین های پست های خود در فوتبال ایران هستند، بنابراین در قدم اول، باشگاه باید بکوشد آنها را حفظ کند و در ادامه بازیکنان مد نظرش را جذب کند. همچنین افرادی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد بستند از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند و در ادامه بازی های آسیایی می توانند به تیم کمک کنند.تیم های قدرتمندی به جمع هشت تیم برتر صعود کردند و تیم پرسپولیس در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشد و برای اینکه در بازی بعدی نتیجه بگیرد لازم است تا بازیکنان درجه یک جذب کند.

 

پنجعلی گفت: تیم پرسپولیس با همین ترکیب در لیگ برتر مقتدرانه و بدون حاشیه قهرمان شد و این موضوع کیفیت بالای بازیکنان را نشان می دهد. لیگ قهرمانان با بازی های لیگ برتر قابل مقایسه نیست چون تیم هایی حضور دارند که هزینه های زیادی برای صعود به مراحل بعدی می کنند و بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارند. از این رو باید برای رویارویی با آنها آماده شد. مدیران تیم های عربی از جمله کسانی هستند که برای موفقیت تیمشان از بازیکنان قدرتمند خارجی بهره می برند اما تیم پرسپولیس تنها با اتکا به بازیکنان داخلی خود توانست در جمع ۸ تیم برتر قرار بگیرد. اگر پرسپولیس بخواهد روند موفقیت خود را ادامه دهد باید به دنبال جذب بازیکنان خارجی با کیفیت باشد.

پنجعلی در پایان گفت: اینکه پرسپولیس پس از چند سال موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شده نشان دهنده کیفیت بالای این تیم در مقایسه با سال های گذشته است و این تیم با توجه به بازیکنان جوان و با انگیزه ای که در اختیار دارد، می تواند به مراحل بالاتر و حتی فینال راه پیدا کند.