واکنش افتخاری به حضور دستیار کی روش در استقلال

رضا افتخاری در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: تمدید قرارداد با بازیکنان را آغاز کرده‌ایم و روز جمعه با امید نورافکن براى دو فصل قراردادش را تمدید کردیم.

وى افزود: هواداران نگران نباشند، چرا که مذاکره با سایر بازیکنانى که قراردادشان پایان یافته، ادامه دارد و به زودى با آنان تمدید خواهیم کرد. به عنوان مثال، با امید ابراهیمى به توافق اولیه رسیده‌ایم و یکی دو روز آینده رسما با او تمدید خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به ادامه مذاکره با بازیکنان جدید گفت: اخبار بسیار خوبى براى هواداران داریم و هر چند بی سر و صدا در حال اقدام در نقل و انتقالات هستیم، اما بازیکنان ارزشمندى را به خدمت خواهیم گرفت که متعاقبا به اطلاع استقلالی ها خواهیم رساند.

افتخاری در خصوص حضور مک درموت دستیار پیشین کارلوس کى‌روش در استقلال تصریح کرد: اگر مشکل خاصى پیش نیاید، قرارداد با او امروز (شنبه) منعقد مى‌شود و کارش را به عنوان کمک علیرضا منصوریان آغاز خواهد کرد.

وی در پایان از تسویه حساب با ساموئل خبر داد و گفت: آخرین قسط او را هفته پیش پرداخت کردیم و عملا با مستثنى کردن پروپیچ که رسیدگى به پرونده‌اش در CAS یک سال طول خواهد کشید، مطالبات بازیکنان خارجى که پیش از مدیریت من به فیفا رفته بود را تسویه کردیم.