واکنش پیشکسوت پرسپولیس به جدایی سروش رفیعی

رضا شاهرودی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات بیان کرد: پرسپولیس تاکنون خریدهای خوبی انجام داده و قطعا مسئولان این باشگاه برای تقویت تیم برانکو با چند بازیکن دیگر هم به توافق می رسند. عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را مثبت ارزیابی می کنم و شک ندارم با این روند در لیگ هفدهم هم مدعی اصلی قهرمانی است.

وی درمورد جذب شایان مصلح گفت: مصلح هم پست من است اما تاکنون بازی های وی را ندیده ام. با توجه به تعاریفی که از این بازیکن جوان می شود، قطعا می تواند به پرسپولیس کمک کند و قدرت سمت چپ خط دفاعی را افزایش دهد.

شاهرودی درباره جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس بیان کرد: این تیم هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است که جدایی رفیعی تاثیری در کیفیت بازی پرسپولیس داشته باشد. وی به دنبال کسب تجربه ای جدید، قصد لژیونر شدن دارد و باید به رفیعی حق دهیم. از طرفی برانکو برای جایگزینی این بازیکن تدابیر ویژه ای دارد. در کل آرزو می کنم رفیعی در تیم جدیدش موفق باشد.

وی درمورد اینکه آیا با افشین پیروانی برای حضور در کادرفنی تیم نفت تهران صحبت کرده است یا خیر، اظهار داشت: افشین پیروانی با مسئولان باشگاه نفت تهران مذاکرات مثبتی انجام داده و اگر شرایط فراهم شود، به احتمال فراوان سرمربیگری این تیم را برعهده می گیرد. وی برنامه هایش را در اختیار باشگاه نفت قرار داده و با من هم برای حضور در کادرفنی این تیم صحبت کرده است. پیروانی با توجه به سابقه سرمربی گری در پرسپولیس و همکاری با کارلوس کی روش تجربه بالایی دارد و می تواند موفقیت های چند فصل اخیر نفت را تداوم دهد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پیروانی سال گذشته هم برای سرمربیگری نفت با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید اما مخالفت فدارسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی مانع از حضور وی در این تیم شد.  بااین وجود امسال شانس بالایی برای سرمربیگری نفت دارد و فکر می کنم در روزهای آتی به حق خودش دست یابد. البته شنیده ام باشگاه نفت چند گزینه دیگر هم مدنظر دارد.