کنایه پروین به سروش رفیعی

 علی پروین در حاشیه مراسم افطاری پرسپولیسی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان شما هم قراردادها به این صورت انجام می شد، پاسخ داد: زمان ما بازیکنان به عشق پیراهن بازی می کردند ولی امروز می بینیم بازیکنان به عشق پول بازی می کنند .

علی پروین در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت : من گفته بودم تیم ملی دو سه هفته مانده به پایان مسابقات قطعا صعود خواهد کرد. ما الان باید تمام سعی خودمان را بکنیم که فقط از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم و آن موقع است که شاهکار کرده ایم. کی روش مربی بزرگی است و تیم ملی را جوان کرده است ، اگر از گروه صعود کنیم آن موقع است که یک پله از آسیا خود را بالاتر می بینیم. انشاءالله که اختلافات باقی مانده بین کی روش و برانکو نیز به زودی حل می شود.

علی پروین در مورد قراردادهایی که اکنون در فوتبال ایران نوشته می شود گفت: زمان ما قراردادها دلی بود . من در کنار آقای کاشانی نشستم و شاگرد ایشان هستم و اتفاقا موضوع صحبتمان همین بود.

پروین افزود: آن زمان ها به عشق پیراهن بازی می کردیم نه مثل بازیکنان الان که پول در اولویتشان است. بازیکنانی هستند در تیمی قهرمان می شوند و به مرحله بالای آسیایی می رسند ولی به خاطر پول با تیم های دیگر که پول بهتری می دهند قرارداد امضا می کنند.

علی پروین همچنین در مورد قرارداد سروش رفیعی با تیم قطری به نکته خاصی اشاره نکرد و برای این بازیکن فقط آرزوی موفقیت کرد.