به گزارش فارس، تیم ملی ایران ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه به مدت یک ساعت در سالن ۱۰ هزار نفری نیپون گایشی، محل برگزاری دور ابتدایی جامجهانی والیبال در گروه اول مسابقات تمرین کرد.

* ملی پوشان ایران ۳۰ دقیقه پیش از آغاز زمانی که میزبان در اختیارشان قرار داده بود به گرم کردن خود در سالن تمرین مجاور پرداختند و پس از پایان زمان یک ساعته هم به سالن وزنه رفتند و ۳۰ دقیقه وزنه سبک جهت جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی را در برنامه تمرین شان قرار دادند.

* از نکات جالب توجه تمرین امروز و بازی روز گذشته ایران مقابل لهستان، حضور دانش آموزان ژاپنی در اطراف سالن تمرین تیم ملی ایران بود که ضمن تماشای کار ملی پوشان ایران، با گرفتن امضا از آنها می‌خواستند که به ژاپن ببازند!

* روحیه ملی‌پوشان ایران برای آغاز بازی‌های جام جهانی در سطح مطلوبی است. جنگ روانی ژاپنی‌ها، بازیکنان ایران را به کسب پیروزی برابر ژاپن مصمم‌تر کرده است.

* تیم ایران بدون بازیکن مصدوم پا به بازی با ژاپن خواهد گذاشت. همچنین شیمیزو، بازیکن موثر ژاپن نیز از کمند مصدومیت رهایی یافته و بنابر صلاحدید کادر فنی میزبان، احتمالاً یکشنبه برابر ایران به میدان خواهد رفت.