بیرانوند به حاشیه ها درباره لژیونر شدنش پایان داد

علیرضا بیرانوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران لرستانی با بیان اینکه امسال سال رویایی برای من بود چون هم پرسپولیس قهرمان لیگ شد و هم جزء تیم های آسیایی قرار گرفتیم و هم به جام جهانی صعود کردیم اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت دانش آموزان و جوانان در مدراس فوتبال گفت: من از آنها می خواهم که اول درس خود را بخوانند و بیشتر تلاش کنند تا به جایگاهی که می خواهند برسند.

دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی اظهار نظرها در رابطه با پیوستن به یک تیم ترکیه ای گفت: تا کنون هیچ حرفی نزده ام و نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید که سکوت بیرانوند یک نوع اعتراض بوده برای اینکه می خواهد برود.

بیرانوند با تاکید بر اینکه وقتی یک بازیکن حرفه ای قرار داد می بندد نیازی نیست که صحبت کند، من می خواهم بروم یا نروم گفت: وقتی که قرار داد پنج ساله با پرسپولیس منعقد کرده ام به این معنی است که می خواهم به افتخارات بزرگی در پرسپولیس دست پیدا کنم.

اولین نفری که سرتمرین پرسپولیس می رود من هستم

وی ادامه داد: یکی از این افتخارات بزرگ این بود که با پرسپولیس قهرمان ایران شدم و بعد از چند سال جزء هشت تیم آسیا قرار گرفتیم و به خاطر همین قرار داد خود را با پرسپولیس تمدید کردم.

وی با بیان اینکه امسال جام جهانی بوده و سال سختی است ادامه داد: من هم می خواهم جایی باشم که آمادگی خود را حفظ کنم و وقتی که سکوت می کنم به این معنی بوده که قرار داد دارم و اگر تاکنون سر تمرین هم نرفته ام به این دلیل بوده که برانکو به هشت ملی پوش ما استراحت داده و مطمئن باشید اولین نفری که سرتمرین پرسپولیس می رود من هستم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه می گفتند چرا در فضای مجازی پست نمی گذاری گفت: من به همه هواداران می گویم نیازی نیست که در فضای مجازی پست بگذارم که می خواهم بروم یا نروم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه صحبت «فنر باغچه» هم هست و قطعی است و خود باشگاه در جریان است گفت: با من هیچ صحبتی نشده و فقط باشگاه در جریان است و من اعلام می کنم تا جایی که قرار داد دارم در خدمت تیم پرسپولیس هستم و برای هواداران هم سرم را می گذارم.