با توجه به نوع مصدومیت حیدری متاسفانه بر خلاف تاکیدهای جدی که به مسوولان باشگاه استقلال و نیز پزشکان تیم فوتبال استقلال داشتیم اما این بازیکن در بازی با صبا به میدان رفت

به گزارش سایت گل، پزشک تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخلاف تاکیدات جدی که درباره مصدومیت خسرو حیدری به باشگاه استقلال کردیم، اما این بازیکن با بازی مقابل صبا تا دقیقه ۵۹ دوباره مصدوم شد!

علیرضا شهاب درباره علت بازی کردن خسرو حیدری در تیم استقلال در بازی با صبا با توجه به مصدومیتی که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پایش داشت، به ایسنا اظهار کرد: خسرو حیدری به هیچ وجه نباید در این مسابقه به میدان می‌رفت. ما حساسیت زیادی نسبت به آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ و روند بهبودی‌اش داشتیم، اما متاسفانه بر خلاف تاکیدهای جدی که به مسوولان باشگاه استقلال و نیز پزشکان تیم فوتبال استقلال داشتیم اما این بازیکن در بازی با صبا به میدان رفت!

او افزود: خسرو حيدري بخاطر بازي كردن در اين مسابقه باز هم مصدوم شد و در نهايت در دقيقه ۵۹ از زمين بيرون رفت. براي ما كاملا واضح و روشن بود كه اين بازيكن فعلا نبايد بازي ميكرد و نميدانيم چطور اجازه حضور در زمين را پيدا كرد.