فشار شدید آدم آهنی روی بدن پرسپولیسی ها

یکی از موفق ترین چهره های پرسپولیس که نقش پررنگی در موفقیت های فصل قبل این تیم داشت، بدون هیچ تردیدی «مارکو استیلینوویچ» است. مربی بدنساز سرخپوشان که به خاطر آمادگی بالای بدنی به «آدم آهنی» در تمرینات این تیم شهرت یافته است. 

مارکو، عادت های عجیبی دارد. او سخت ترین تمرینات ممکن را برای ستاره های تیم در نظر می گیرد و بازیکنان را طوری تمرین می دهد که هیچ نایی برای شان باقی نماند. تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس از تحمل فشار تمرینات شاکی هستند اما کوچک ترین اعتراضی نمی کنند چون می دانند کار با مارکو، از مصدومیت های احتمالی آنها جلوگیری می کند. 

در طول فصل قبل پرسپولیس تقریبا با 14 بازیکن فصل را به اتمام رساند اما کمترین میزان مصدومیت را بین تمام تیم های لیگ داشت. مارکو حالا برای فصل آینده نیز مشغول تمرین دادن بازیکنان است و فشار تمرینات به قدری بالا رفته که باعث شده پرسپولیسی ها در گپ های خودمانی بگویند هرگز چنین فشاری را تحمل نکرده اند. 

برانکو حتی تمرین با توپ را نیز در آیتم های اولیه به مارکو سپرده تا او، بدنسازی با توپ را نیز شخصا به عهده بگیرد که این موضوع، جذابیت های تمرین سرخپوشان را افزایش داده است.