پیش بینی هواداران رئال از احتمال خروج رونالدو از مثلث BBC

به دنبال انتشار خبر نشریه اکیپ مبنی بر اینکه زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه برای جذب کایلیان امباپه، مهاجم فرانسوی موناکو به او تضمیمن داده‌اند که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها بازی خواهد کرد و اینکه یکی از سه بازیکن مثلث هجومی BBC (کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرث بیل) فروخته خواهد شد، نشریه آس اقدام به یک نظر سنجی کرده و در آن از هواداران رئال مادرید خواسته حدس بزنند کدام یک از این سه بازیکن فروخته خواهند شد.

در نظرسنجی نسخه آنلاین نشریه آس 24 هزار و 336 نفر شرکت کرده‌اند که اکثر آنها پیش‌بینی کرده‌اند، گرث بیل فروخته خواهد شد. 42.63 درصد از شرکت کنندگان (10 هزار و 375 نفر) پیش‌بینی کرده‌اند که بال ولزی که فصل گذشته روزهای کم فروغی را تجربه کرد، قربانی ورود کایلیان امباپه خواهد شد.

در همین حال 24.65 درصد از کاربران نسخه اینترنتی پیش بینی کرده‌اند که کریستیانو رونالدو از مثلث BBC‌ خارج خواهد شد. این در حالیست که چندین رسانه‌ اروپایی اخیراً ادعا کرده‌اند که رونالدو به دلیل جنجال‌هایی که در پی شکایت دادستانی مادرید از او به اتهام کلاهبرداری مالیاتی شکل گرفته، برای ترک لالیگا ابراز تمایل کرده است.

جالب‌ترین نکته درباره نظرسنجی نشریه آس اما این واقعیت بوده است که هواداران رئال مادرید شانس جدایی ضعیف‌ترین عضو از مثلث BBC یعنی کریم بنزما را کمتر از دو نفر دیگر دانسته‌اند. تنها 12.25 درصد از کابران اینترنتی شرکت کننده در نظرسنجی رئال مادرید پیش بینی کرده‌اند که این مهاجم فرانسوی تابستان امسال از کهکشانی‌ها جدا می‌شود. در نهایت 20.46 درصد از کاربران شرکت کننده در نظرسنجی نشریه آس هم پیش‌بینی کرده‌اند که رئال مادرید هیچ یک از سه مهاجم مثلث BBC‌ را نخواهد فروخت.