سیزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با تساوی ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان به پايان رسید تا سرخپوشان به رده دهم جدول سقوط کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در آخرین دیدار از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز شنبه ۲۸ آبان تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند؛ پرسپولیسی که در این بازی تعداد بازیکنان محروم و مصدومش بیش از نفرات اصلی بود.

سرخپوشان که در این بازی از حمایت کمتر از پنج هزار تماشاگر بهره می بردند، با آهنگی تهاجمی بازی را آغاز کردند و حتی در دقیقه ۱۲ توسط جواد کاظمیان تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما تیر دروازه مانع از گلزنی مهاجم پرسپولیس شد. در ادامه مسابقه احتیاط در دستور کار ۲ تیم قرار داشت و به جای حمله به دروازه تیم مقابل بیشتر به دنبال دفاع از دروازه خودی بودند.

براساس این گزارش، نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید؛ نتیجه‌ای که در نیمه دوم هم بدون تغییر ماند و دروازه این ۲ تیم باز نشد. شاید مهم ترین اتفاق این نیمه اخراج هادی نوروزی در دقیقه ۷۶ بود که به علت اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد.

محسن ترکی داور دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان بود. او علاوه بر اخراج هادی نوروزی در دقیقه ۷۶ به غلامرضا رضایی و مازیار زارع از تیم پرسپولیس و امید ابراهیمی و محسن بنگر از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد.