دردسر برانکو در فصل نقل و انتقالات

سرخپوشان پایتخت شروع توفانی در بازار نقل و انتقالات داشت و در همان ابتدای کار توانستد  گابریل منشا و شجاع خلیل زاده  را به خدمت بگیرند. آن‌ها مدتی به علت دستور وزارت ورزش و جوانان دست از خرید بازیکن برداشتند، اما بعد از آن شایان مصلح و سیامک نعمتی را به خدمت گرفتند.

سرخپوشان پایتخت قصد داشتند نقطه ضعف خود را در دفاع چپ برای فصل آینده برطرف کنند، اما هر بار دست روی گزینه‌ها می‌گذاشتند در جذب آن‌ها ناموفق بودند. به هر حال طلسم جذب یک مدافع چپ با پیوستن شایان مصلح شکسته شد.

تکلیف هافبک دفاعی پرسپولیس هم هنوز مشخص نشده است چرا که کامیابی نیا هنوز قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید نکرده  و احمد نوراللهی هم هنوز وضعیت کسری خدمت سربازی اش مشخص نشده است. براین اساس باشگاه پرسپولیس هنوز با جدایی شهاب کرمی موافقت نکرده است وسرخپوشان پایتخت  بعد از تمدید قرارداد کامیابی نیا و بازگشت نوراللهی رضایت نامه کرمی را صادر می‌کنند.

به هر حال سرخپوشان پایتخت فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارند که با بازگشت نوراللهی تکمیل می‌شود.

در حال حاضر مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند تا لیست نفرات خود را در این رده سنی تکمیل کنند.

بشار رسن هافبک تیم ملی عراق یکی از گزینه‌های مدنظر برانکو است و مسئولان پرسپولیس مذاکراتی هم با این بازیکن انجام دادند، اما به علت اختلافات مالی هنوز پیوستن این بازیکن به پرسپولیس قطعی نشده است.

رضا دهقان هافبک طراح شاهین بوشهر هم قرار است از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شود تا در صورت تایید برانکو به پرسپولیس بپیوندد.

امیر حسین جعفری، مهدی رستمی، احسان حسینی، محمد امین اسدی، سعید حسین پور، میلاد شعبانلو و آدام همتی بازیکنان جوانی هستند که در تمرینات پرسپولیس حضور دارند تا در صورت تایید برانکو به سرخپوشان پایتخت بپیوندند.

جذب چند بازیکن خارجی هم جزء برنامه‌های سرخپوشان پایتخت در نقل و انتقالات است و برانکو قرار است چند بازیکن خوب خارجی را به باشگاه معرفی کند تا مسئولان پرسپولیس برای جذب خارجی‌ها اقدام کنند.

به هر حال برانکو در سال‌های گذشته نتوانست بازیکنان باکیفیت خارجی به خدمت بگیرد و برخی از آن‌ها بدون یک دقیقه بازی از پرسپولیس جدا شدند و از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کردند.

گفته می‌شود برانکو قرار است چند بازیکن خارجی را به اردوی اوکراین فراخواند تا در صورت تایید فنی آن‌ها را به خدمت بگیرد.

البته امیدواریم انتخاب برانکو در گزینش بازیکنان خارجی همانند سال‌های گذشته نباشد و وی بازیکنان باکیفیت به خدمت بگیرد.

برانکو این روز‌ها به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت است و معلوم نیست بازیکنان مطرح خارجی حاضر می‌شوند که با دستمزد‌های پایین به پرسپولیس بپیوندند یا همچنان شاهد جذب بازیکنان بی کیفیت در پرسپولیس هستیم.

سازمان لیگ برتر فوتبال هم امسال سیاست خوبی در پیش گرفته است و به تیم‌ها اجازه جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی را نمی‌دهد تا در فصل جدید شاهد بازیکنان خارجی بی کیفیت نباشیم.

لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس هم مشخص است و فقط مسئولان پرسپولیس منتظرند تا تکلیف چند بازیکن مشخص شود تا با کمبود بازیکن برای فصل بعد مواجه نشوند.