نقشه ای که منصوریان برای فصل آینده در سر دارد
استقلال تهران می‌توانست خط حمله آتشین‌تری در اختیار داشته باشد، اگر کاوه رضایی نمی‌رفت. منصوریان در خلوت خود برای فصل جدید نقشه خط حمله را به شکلی طراحی کرده بود که برای استقلالی‌ها جذاب بود‌؛ زوج کاوه- سجاد در نوک.

منصوریان از فصل قبل به فکر استفاده از این زوج بود ولی سال گذشته یک قل آن به ترکیه رفت و حالا که همان قل برگشته، قل دیگر به بلژیک رفته است. استقلالی‌ها تصور می‌کنند شاید اتفاقی که برای سجاد رخ داد، برای کاوه رضایی هم رخ دهد و او هم دیر یا زود بازگردد. منصوریان با وجود از دست دادن رضایی، توانست سریعاً خط حمله تیمش را با مهره‌های هجومی، قدرت ببخشد. استقلال حالا در خط حمله یک مثلث خطرناک دارد‌؛ داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده؛ تازه اینها تمام داشته‌های هجومی استقلال نیستند؛ آنها فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، علی قربانی و... را هم در اختیار دارند. منصوریان معتقد است دیگر جای هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و استقلال او فصل آینده باید بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته باشد. سال گذشته که استقلال خط حمله‌‌اش اینقدر آتشین نبود، منصوریان توقع داشت 50 گل بزنند ولی در نهایت استقلال 5 گل کم آورد و فصل را با 45 گل زده تمام کرد. امسال منصوریان اما می‌گوید تیمش باید بالای 50 گل بزند. البته خط حمله استقلال در نیم‌فصل اول لیگ گذشته عملکرد خوبی نداشت ولی در نیم‌فصل دوم اوج گرفت و در چند بازی متوالی سه گل زد. به همین دلیل بود که در پایان فصل از پرسپولیس که بهترین خط حمله لیگ را مال خود کرد، تنها یک گل کمتر زده بود.

منصوریان اما امسال می‌خواهد عنوان بهترین خط حمله مال استقلال شود و روی این مسئله مصمم است. تیم‌های منصوریان تهاجمی نیستند ولی ثابت کرده‌اند در حالت تهاجمی قدرت ویرانگری دارند. او سال گذشته هم در استقلال این مسئله را تا حدودی ثابت کرد. وقتی خط حمله استقلال راه افتاد، کمتر تیمی در لیگ برتر بود که توانایی مقابله با آنها را داشته باشد. منصوریان معتقد است در فصل جدید، استقلال باید با این مهره‌ها نه تنها خط حمله‌ای ویرانگر داشته باشد بلکه باید فوتبالی ارائه دهد که چشم‌نواز باشد و هواداران را راضی نگه دارد. منصوریان به همین دلیل پس از مشورت با اعضای کادر فنی، برنامه ویژه‌ای را برای مهره‌های هجومی تیم‌شان در نظر گرفته‌ تا بتوانند فصل بسیار خوبی را پشت ‌سر بگذارند. منصوریان خط حمله استقلال را طوری چیده که حتی این توقع برایش پیش آمده تا آقای گل فصل بعد یک استقلالی باشد.