در جلسه جباری و منصوریان چه گذشت؟

مصاحبه جباری را یک هفته پس از باخت سنگین استقلال مقابل العین به یاد دارید؟ آنجا که او صراحتا گفته بود منتظر است منصوریان برکنار شود تا به استقلال بازگردد؟! آن گفت‌وگو از سوی یکی از رسانه‌های عربی با جباری ترتیب داده شده بود و این بازیکن به نوعی از اختلاف‌هایش با منصوریان پرده برداشته بود.

بازگشت جباری به استقلال اما این سوال را به وجود آورده که چطور او در این فضا حاضر به همکاری با سرمربی استقلال شده است. پاسخ این سوال کاملا روشن است. جباری به اصرار مدیران باشگاه استقلال به این تیم بازگشته و منصوریان نقش آنچنانی در این انتقال نداشته است اما برای اینکه کدورت‌ها میان این دو از بین برود مدیران استقلال جباری و منصوریان را با هم رودررو کرده‌اند تا شاید مشکلی در فصل هفدهم میان آنها به وجود نیاید و استقلال با آرامش به کارش ادامه دهد.

در همین راستا جباری نشستی در حدود 4 ساعت را با منصوریان داشته که در این جلسه پیرامون آن مصاحبه کذایی هم بحث شده جباری به منصوریان گفته است که هیچ گاه نگفته که منتظر تغییر سرمربی است تا به استقلال بازگردد. جباری برای اینکه منصوریان حرفش را باور کند حتی قسم هم خورده است. گفته می‌شود در آن نشست جباری به منصوریان حرف‌های دیگری هم زده و به سرمربی استقلال گفته است که از لحاظ اخلاقی و رفتاری تفاوت‌های بسیاری با گذشته کرده است و دیگر آن بازیکنی نیست که دایم در مسائل فنی دخالت کند.

جباری درباره نحوه حضور در ترکیب استقلال هم به منصوریان توضیحاتی داده و به سرمربی استقلال گفته که هر گاه صلاح دانست نیمکت نشینش کند. جباری به منصوریان این امیدواری را داده که هیچ گاه به تصمیم‌هایش اعتراض نکند که باید ببینیم آیا او در طول فصل به این قول و قرارهای پنهانی که به سرمربی استقلال داده پایبند خواهد بود یا خبر؟! آنچه مسلم است در برهه کنونی ارتباط آنچنان جالبی میان جباری و منصوریان وجود ندارد. سرمربی استقلال در روزهای اخیر هرگز درباره بازگشت مجتبی به استقلال حرفی به زبان نیاورده بود اما درباره منتظری بارها اظهارنظر کرده که اسنادش هم موجود است.

پر واضح است که سرمربی آبی‌ها به دلایلی که ذکر شد به بازگشت مجتبی راضی نبوده اما ممکن است به مرور زمان روابط میان او و جباری تلطیف شود. به هر حال منصوریان می‌داند که با اضافه شدن این بازیکن به مجموعه تیمش‌ ناچار است تصمیم‌هایی بگیرد که باب میلش نیست اما خیلی‌ها امیدوارند که این روابط به مرور زمان اصلاح شود و استقلال نفعش را ببرد.