کریمی: در روزهای آینده نفرات جدیدی به تیم ما اضافه خواهند شد

تمرینات تیم فوتبال نفت تهران برای فصل پیش‌رو پس از انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم و جذب چند بازیکن، از عصر امروز (شنبه) به صورت رسمی در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

پیش از آغاز تمرین علی کریمی در جمع شاگردانش گفت: می‌دانیم که خیلی از تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده و حتی بسیاری از تیم‌ها زمان بدنسازی خود را هم پشت سر گذاشته‌اند و آماده ورود به فاز تمرینات فنی و تاکتیکی هستند. با این حال باشگاه نفت شرایط خاصی داشته و تیم هنوز کامل نشده است و ما دور هم جمع شده‌ایم. این اولین تمرین تیم است که امروز داشتیم. هرچه بود تمام شده و طلسم نفت شکسته شد. ما از قبل صحبت‌هایی داشتیم و اخیراً هم صحبت هایی با هم انجام دادیم و بنده قبول مسئولیت کردم و همکاران نیز در کنارم هستند و ما، شما و باشگاه در کنار هم یک مجموعه خوب را تشکیل داده و به موفقیت برسیم.

سرمربی جدید تیم نفت تهران ادامه داد: نفت قهرمان جام حذفی شده و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و همواره تیمی بوده که نتایج خوبی داشته است. بازیکنانی از تیم رفته‌اند و ما دیرتر از همه تمرینات را شروع کردیم، اما باید دست به دست هم دهیم و با تلاش زیاد، همدلی و سخت کوشی از مشکلات و تهدیدها فرصت بسازیم و بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. بنده در مسائل مختلف صحبت‌هایم را باشگاه انجام داده‌ام. از حالا بیشتر در کنار هم خواهیم بود و ان‌شاالله که باشگاه هم تیم را خوب پشتیبانی کند و ما و شما به عنوان کادرفنی و بازیکنان بتوانیم با تلاش مضاعف انتظاراتی را که وجود دارد، برآورده کنیم. به اعتقاد بنده وقتی صداقت در کار باشد کلید موفقیت خواهد بود. همه ما باید صادقانه با هم کار کنیم و موفقیت حاصل نمی‌شود مگر با سختی کشیدن و زحمت بسیار. وقتی «من»ها را «ما» کنیم به موفقیت می‌رسیم. حرف برای گفتن بسیار است، اما باید در عمل نشان داد که می‌توانیم چکار کنیم. بنابراین انتظار دارم که همدلی و صمیمیت در کادرفنی و بازیکنان حرف اول و آخر را بزند. هر مشکلی بود با هم حل می‌کنیم، هر موفقیتی بود با هم سهیم هستیم و هر ناکامی بود همه در آن دخیل هستیم. هیچ وقت یک فرد را مقصر ندانیم و هرگز از موفقیت‌ها مغرور نشویم و در شکست‌ها به دنبال توجیه نباشیم. آنگاه می‌توانیم به آینده بهتر امیدوار باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: ما تمرینات را دیرتر شروع می‌کنیم و همانطور که می‌دانید نفت باید در سوپرجام با تیم بزرگ پرسپولیس بازی کند. بازی که مورد توجه است و لیگ هم بعد از آن شروع خواهد. ان‌شالله در روزهای آینده نفرات جدیدی هم به تیم اضافه خواهند شد و باید به هم کمک کنیم که یک مجموعه خوب شکل بگیرد. باز هم تأکید می‌کنم صداقت و یکدلی در تیم حرف اول را بزند. بازیکنانی به تیم اضافه خواهند شد. اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و چون زمان از دست رفته این اردو در تهران خواهد بود و سعی می‌کنیم اردوی هدفمند و چند روز خوبی را داشته باشیم. بیشتر از این صحبت نمی‌کنم و اگر بازیکنی چند روز گذشته را با تعطیلی سپری کرده و تمرینی نداشته با مربی بدنساز در میان بگذارد تا در آغاز تمرینات فشار زیادی به او وارد نشود.

علی کریمی در ادامه از دستیارانش، علیرضا امامی‌فر، مهرداد خانبان و بهزاد نوشادی خواست اگر صحبتی با بازیکنان دارند مطرح کنند. همکاران علی کریمی دقایقی به صحبت پرداخته و همکاری با علی کریمی را یک افتخار دانستند. امامی‌فر در صحبتهایش گفت: همه می‌دانیم که کار نفت دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شده و با وجود حضور علی کریمی در تیم نفت همه روی این تیم زوم هستند و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود. خانبان و نوشادی نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کردند و سپس اولین تمرین نفت با ذکر صلواتی آغاز شد.

در تمرین امروز پس از مراسم معارفه و صحبت‌های علی کریمی، بازیکنان نفت زیر نظر بهزاد نوشادی بدنساز تیم به دویدن و گرم کردن پرداختند. پس از آن حرمات نرمشی و کششی زیر نظر مربی بدنساز صورت گرفت.