به گزارش ایسنا، عضو هيات مديره پرسپولي در ابتدا پيرامون نشست اخير هيات مديره باشگاه گفت: همه بودند فقط آقاي نژاد فلاح حضور نداشتند که آن هم به خاطر يک مساله خانوادگي بود. البته تماس گرفتند که بيايند اما گفتيم که نيازي نيست. در کل، جلسه خيلي خوبي داشتيم که درباره مطالب اقتصادي و فني صحبت کرديم. آقاي رويانيان هم دو نفر از متخصصان در امور اقتصادي را آورده بودند که توضيحات خوبي درباره مسائل اقتصادي دادند که جالب بود. البته برنامهها درازمدت هستند و براي به نتيجه رسيدن نياز به زمان خواهد بود.

علی پروین با ابراز خوش بینی نسبت به اجرای این برنامه‌ها ادامه داد: همیشه گفته‌ام که مسائل مالی اهمیت دارد و اگر از این جهت مشکل وجود داشته باشد، فقط با فوتبال نمی‌شود پیش رفت. برای این فصل یکسری برنامه‌ها وجود دارد ولی باید قبول کنیم مدیریت جدید کمی دیر وارد گود شد اما از فصل آینده برنامه‌های مدونی خواهیم داشت. هزینه‌ها در ابتدای فصل مشخص می‌شود و بودجه در حساب خواهد بود تا همیشه دنبال پول ندویم و در آخر فصل بودجه کم نیاوریم بلکه اضافه هم بیاید. البته اجرای برنامه‌ها زمان می‌خواهد ولی در کل شرایط را کاملا امیدوار کننده می‌بینم و اینطور که آقای رویانیان پیش می‌رود، آینده درخشانی را برای پرسپولیس می‌بینم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حیطه مسائل فنی هم چنین به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هیات مدیره درباره آخرین شرایط تیم صحبت کردیم. با استیلی هم درباره جذب بازیکنان در ابتدای فصل و در ادامه صحبت کردم. یک بازیکن خارجی را مد نظر داریم که خودم پیگیر نامه او بودم و یکی، دو خارجی دیگر هم هستند که آنها را بررسی می کنیم. با گزینه‌های داخلی هم صحبت کرده‌ایم ولی نمی‌توانم اسمی ببرم چون ممکن است روی بچه‌های خودمان تاثیر بگذارد یا اینکه عملکرد آن بازیکنان را در تیم هایشان دچار مشکل کند اما بطور قطع پرسپولیس برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت می‌شود.

علي پروين درباره آخرين وضعيت شيث رضايي و محمد نصرتي گفت: از آقاي عزيزمحمدي که دلسوز فوتبال هستند، خواستيم که به هر حال تمام جوانب امر را در نظر بگيرند و اگر حکم به گونهاي بود که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم، شرايطي مهيا شود که بتوانيم به جاي آنها بازيکن بگيريم.