کاپیتان اول و دوم استقلال در فصل آینده
با وجود شایعات اخیر پس از ورود مجتبی جباری به استقلال، بر سر بازوبند کاپیتانی، درون تیم همه چیز آرام است. علیرضا منصوریان در این باره بحث خاصی با بازیکنان نداشته است چرا که کادر فنی معتقد است بحث نباید در این باره صورت بگیرد.

حرف‌های پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه و همین ‌طور بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال هم تا حدودی تکلیف را روشن کرد. هر دو آنها گفتند جباری هیچ شرط و شروطی برای حضور در استقلال نداشت، از جمله همین بازوبند کاپیتانی. حالا از داخل تیم خبر می‌رسد رویه مثل سابق خواهد بود و علیرضا منصوریان کاپیتان تیمش را تغییر نمی‌دهد. بدین ترتیب مهدی رحمتی دروازه‌بان با تجربه آبی‌ها در فصل جدید دوباره بازوبند را بر بازو می‌بندد و نفر اول وارد زمین می‌شود. با تصمیم کادر فنی، مجتبی جباری هم در فصل جدید کاپیتان دوم استقلال است. در صورتی که این دو حضور نداشته باشند، منتظری کاپیتان سوم خواهد بود و اگر او هم نباشد، خسرو حیدری بازوبند را بر بازو می‌بندد. کاپیتان پنجم استقلال هم امید ابراهیمی است که البته در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند آبی‌ها را همراهی کند. بدین ترتیب با وجود آنکه تصور می‌رفت معادله کاپیتانی با حضور جباری پیچیده می‌شود، هیچ چیز پیچیده نشد و رحمتی طبق روال گذشته بازوبند را به بازو می‌بندد.

البته به طور کلی درباره فصل جدید استقلال و این مسائلش حرف زیاد است. عده‌ای می‌گویند ماندن سیدحسین حسینی در تیم پشت پرده‌ای داشته و او که‌ ساز رفتن را کوک کرده بود، به دلیل وعده منصوریان در استقلال مانده است. بعضی منابع خبری می‌گویند سرمربی آبی‌ها به حسینی قول داده در فصل جدید بیشتر در ترکیب استقلال قرار بگیرد. اگر این ‌طور باشد، آن وقت بازوبند کاپیتانی تیم شاید بیشتر به پژمان منتظری برسد! این هم دلیل دارد. درباره جباری هم، چنین بحث‌هایی وجود دارد. از داخل تیم خبر می‌رسد منصوریان قولی برای حضور فیکس به جباری نداده است. این بازیکن هم می‌داند با دوران اوجش فاصله دارد و به همین دلیل خواسته‌‌اش خواسته یک بازیکن فیکس نیست. با این حال باید منتظر ماند و دید در فصل جدید منصوریان چه تصمیمی در این باره می‌گیرد. بی‌شک نمی‌توان به این شایعات استناد کرد. شاید در فصل جدید اتفاقات متفاوت‌تری رخ دهد.