مصائب شیرین منصوریان در استقلال

مدیران باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی خرید و جذب بازیکنان جوان و با تجربه را انجام دادند .همچنین در این میان استقلالی ها قرارداد بازیکنان مورد نیاز منصوریان را تمدید کردند تا این مربی با دست پر روانه رقابت های لیگ هفدهم شود .

در این میان بازیکنان با تجربه و البته سن بالا جذب استقلال شدند که می توان از منتظری و مجتبی جباری نام برد .البته این دو بازیکن با توجه به تجربیاتی که دارند همواره همیشه محبوب هواداران آبی پوش هستند اما با وجود اینکه استقلال فصل گذشته جوان گرایی کرده باید دید آیا حضور این بازیکنان می تواند مثمر ثمر باشد یا خیرچرا که استقلال فصل گذشته با جوانان تیمش البته در کنار با تجربه ها توانست مقام دومی را از آن خود کند.

جباری و منتظری با عقد قرارداد هایی دو ساله به استقلال پیوستند تا در کنار مهدی رحمتی و خسرو حیدری جزو بزرگان تیم قرار بگیرند .این موضوع در حالی است که احتمال دارد بازوبند استقلال میان این 4 گزینه دردسر هایی را ایجاد کند .

به این ترتیب جذب بازیکنان با سابقه هم می تواند پیامد های مثبت داشته باشد هم منفی و به نوعی یک تهدید و فرصت محسوب می شود .

تهدید از این لحاظ که هر بازیکنی که اشتباهاتی را به همراه داشته باشد به راحتی بازوبند از دستانش باز می شود تا بر دستان هم تیمی اش که رقیب هم محسوب می شود بسته شود اما از طرفی فرصتی است برای منتظری و جباری تا دوباره طعم بازوبند آبی ها را بچشند .

نکته قابل توجه دیگر این است که هنوز وضعیت مصدومیت جباری مشخص نیست و مدیران این باشگاه نیز هنوز قرارداد رسمی امضا نکرده اند که چرا که در حال حاضر این بازیکن زیر نظر مک درموت تمرینات اختصاصی انجام می دهد تا به شرایط مناسب برسد.همچنین شنیده می شد که جباری احتمال نیمکت نشینی اش در استقلال زیاد است اما از سویی بد نیست بدانیم این بازیکن هواداران زیادی دارد و به طور حتم پس از  نیمکت نشینی جباری، منصوریان سرمربی استقلال زیر سوال می رود

در هر صورت باید در فصل پیش رو منتظر آغاز جنگ بازوبند میان کاپیتان های استقلال باشیم  و با توجه به این مساله منصوریان کار سختی را در پیش رو خواهد داشت چرا که در آن صورت باید میان ستاره های تیم خود صلح برقرار کند .

استقلال تهران اکنون 4 کاپیتان در ترکیب خود دارد و همین موضوع باعث شده تا منصوریان در جلسه تمرینی  صحبت هایی را با رحمتی،حیدری ،منتظری و جباری داشته باشد

با پیوستن پژمان منتظری به جمع آبی پوشان بحث بازوبند کاپیتانی مطرح است که با وجود این بازیکن با سابقه در ترکیب بین او و مهدی رحمتی کدام یک کاپیتانی را بر عهده خواهند داشت جای سوال دارد چرا که به طور حتم هر کدام انتظار دارند بازوبند استقلال را بر دست بیاندازند.

در هر صورت منصوریان در تمرین نوبت عصر روز گذشته با این چهار بازیکن دقایقی را به صورت اختصاصی صحبت کرد و بحث بازوبندی را به نوعی برای ستاره هایش تعریف کرد.شواهد نشان می دهد رحمتی کاپیتان آبی ها در لیگ هفدهم باشد.