بحران در تیم ملی وزنه برداری/ اخراج انوشیروانی و انتخاب سرمربی جدید

محمد نصیری در خصوص جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: تمام برنامه‌ها انجام شده بود و به سجاد انوشیروانی هم گفته شد که در جلسه شرکت کند بنابراین باید به جلسه می‌آمد،  به هرحال انوشیروانی یک مربی بزرگ و یک قهرمان است، در این جلسه برنامه ریزی شد و چون انوشیروانی نیامد کنارگذاشته شد، علی مرادی این مسائل را به او اطلاع داده بود.

عضو شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری در مورد دلیل انتخاب بیرانوند برای هدایت تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: در جلسه تصمیم گرفته شد که محسن بیرانوند سرپرستی تیم ملی بزرگسالان را به عهده بگیرد، امیدوارم بیرانوند بتواند به خوبی این تیم را هدایت کند چون ما فقط پنج ماه تا مسابقات جهانی فرصت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به زمان کم تا مسابقات بیرانوند گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ملی است یا خیر گفت: ما در یک بحران قرار گرفتیم و شرایط‌مان مثل المپیک شده است، یک قهرمان مربی‌اش را قبول ندارد و وقتی این حرف‌ها زده می‌شود ناراحتی انوشیروانی طبیعی است، از طرفی سجاد انوشیروانی تا الان این مسائل را کش داد و در فاصله پنج ماه تا مسابقات جهانی آمریکا باقی مانده دوباره شروع کرد که این ناراحتی را دارم و آبروی مربی‌ها را در نظر می‌گیرم، انوشیروانی باید به جلسه می‌آمد و مشکل را حل می‌کرد بنابراین وقتی نیامد ما هم نمی‌توانیم فرصت را از دست بدهیم. تیم ملی مربی‌ و قهرمان می‌خواهد، اگر هر قهرمان  و مربی بخواهد مسئله‌ای ایجاد کند مشکل ساز می‌شود، چرا این برنامه قبل از المپیک انجام نشد؟

نصیری تصریح کرد: اگر هر کسی بخواهد مسئله‌ای مطرح کند که نمی‌شود. من آبروی وزنه‌برداری و کشورم را می‌خواهم، در این 60 سالی که در وزنه برداری فعالیت کردم تا الان چنین اتفاقاتی را ندیده بودم  و بی‌نهایت ناراحت هستم، یک قهرمان برای افتخار مملکت و بالابردن پرچم کشور زحمت می‌کشد پس انقدر حاشیه ایجاد نکنیم.  مگر ما چه هستیم؟ یک فدراسیون وزنه‌برداری که یک میلیون هم دشمن داریم.