مثل جباری در فوتبال ایران نداریم !

برومند در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالاتمی‌گوید: به نظر من استقلال عملکرد مناسبی داشت و توانست بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد. البته من معتقدم مدیریت و جمع‌وجور کردن بازیکنان و کنترل کردن آنها کار منصوریان را سخت می‌کند. او باید تلاش کند تا یک تیم هماهنگ را برای فصل جدید آماده کند و تمامی بازیکنان را به خوبی مدیریت کند.

برومند در مورد اینکه برخی معتقدند سبک بازی استقلال باید تغییر کند می‌گوید: در مورد سبک بازی سرمربی تصمیم‌گیرنده است ولی با آمدن جباری، شجاعیان و بیت‌سعید به هرحال شرایط باید تغییر کند. استقلال فصل قبل با جوان‌هایی که داشت می‌توانست هجومی بازی کند و در مجموع باید بگویم در این تیم تفکر دفاعی معنی ندارد چون تماشاگران استقلال از بازی دفاعی خوششان نمی‌آید. من معتقدم استقلال امسال حتی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط هم نمی‌تواند دفاعی بازی کند چون واقعا بازیکنانی به این تیم اضافه شدند که باید شرایط تغییر کند.

برومند در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: جباری بازیکنی است که همیشه سبک بازی او را دوست داشتم و با آمدن او شرایط بازی استقلال می‌تواند یک تغییر اساسی کند. ما مثل جباری در فوتبال ایران نداریم و امیدوارم که او در فصل جاری در اوج باشد و بتواند به استقلال کمک کند.

برومند در مورد بحث کاپیتانی در استقلال و اینکه در نهایت چه کسی بازوبند را بر بازو خواهد بست می‌گوید: از زمانی که فوتبال شروع کردم دیدم که کاپیتان براساس کسوت و سابقه انتخاب می‌شود و سرمربی در این زمینه تصمیم‌گیرنده است. جدا از این مساله باید از حضور آقای قریب در هیات مدیره استقلال صحبت کنم و باید به ایشان تبریک بگویم. امیدوارم در دیگر ارکان باشگاه خصوصا قسمت حقوقی باشگاه استقلال هم چنین افرادی به کار گرفته شوند، افرادی که فوتبالی هستند.

برومند در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است می‌گوید: من خوشحال شدم که پارسال بعد از مدت‌ها دو تیم استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم قرار گرفتند هرچند که دوست داشتم استقلال قهرمان شود. فکر می‌کنم این شرایط در فصل جدید هم ادامه دارد و پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند. با این حال امیدوارم استقلال قهرمان شود.