تیم مشهور ایتالیایی به دنبال جذب مهاجم تیم ملی

رسانه‌های ورزشی ایتالیا از عزم جدی مدیران باشگاه لاتزیو برای جذب سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی فصل قبل تیم فوتبال  روسیه که این روزها در روبین‌کازان تمرین می‌کند خبر دادند.

بنا بر این گزارش، باشگاه ایتالیایی حاضر شده برای جذب سردار آزمون حتی تا سقف ۱۰ میلیون یورو پرداخت کند. در این میان مشکل اصلی مربوط به مناقشه ۲ باشگاه روسی روستوف و روبین‌کازان است. آنها پیش از بر سر انتقال قرضی و سپس دائمی سردار آزمون در سال گذشته میلادی به اختلاف رسیدند که پرونده ۲ باشگاه روستوف و روبین‌کازان حتی به یوفا و فیفا نیز کشیده شده بود.

البته باشگاه لاتزیو به طور مرتب با نماینده سردار آزمون در تماس است تا این مهاجم ارزنده ایرانی را به ایتالیا انتقال دهد. هر چند آرسنال و وستهام نیز نیم‌نگاهی به جذب سردار آزمون دارند.

این خبر رسانه‌های ایتالیایی در حالی منتشر شد که سردار آزمون با توافق میان ۲ باشگاه روستوف و روبین‌کازان به اردوی تیم سابقش یعنی روبین‌کازان در اردوی اتریش پیوسته است. آزمون حتی در مصاحبه‌ای نیز از عزم خود برای ادامه حضور در فوتبال روسیه و بازی در تیم روبین‌کازان خبر داد. هدایت این تیم را قربان بردیف، سرمربی پیشین روستوف که در روسیه به پدر فوتبالی سردار آزمون معروف است بر عهده دارد.