به گزارش خبرگزاری، بابک رفعتی که روز گذشته اقدام به خودکشی کرد و با پیبردن سریع دستیارانش از این موضوع، به سرعت در بیمارستان تحت معالجه قرار گرفت، پس از رفع خطر مرگ از پدرش، جلال رفعتی در هانوفر عذرخواهی کرد.

براساس گزارش رسانه‌ها، روز گذشته جلال رفعتی، پدر وی در هانوفر و منزلش حضور داشت که در جریان این اتفاق هولناک قرار گرفت. پدر وی در مصاحبه با برلینر کوریر علت دست زدن فرزند ۴۱ ساله‌اش را به این کار نتوانست بیان کند.

وی گفت: هیچ‌گاه پسرم از افسردگی و خستگی چیزی نگفت. اکنون که این کار را کرده، واقعا شوکه‌ شده ام.
این مقام در مورد ناخرسندی احتمالی فرزندش از کار داوری نیز عنوان کرد: از کار داوری همیشه راضی بود. واقعا درک نمی کنم چرا بابک این کار را کرد.

براساس گزارش‌ها و اطلاعات موجود او و پدرش صبح روز شنبه ساعاتی قبل از اقدام به وقوع حادثه باهم صحبت کردند. در این تماس ظاهرا او به پدرش گفته حالش خوب نیست. در مقابل جلال رفعتی هم به وی توصیه کرده به دلیل شرایط بد روحی از قضاوت بازی عصر همان روز در ورزشگاه کلن اعلام انصراف کند. به همین خاطر گویا بابک می خواسته گزارشی را برای این منظور تنظیم کند، اما به جای پسرش، پلیس از اتفاق روی داده گزارش تهیه کرده است.

جلال رفعتی افزود: بعد از آن که پلیس از بیمارستان با من تماس گرفت و گوشی را به او داد، بابک فقط به من گفت بابا مرا ببخش به خاطر کاری که کردم! من هم به او گفتم باید خوب استراحت کند تا خودش را پیدا کند.

رفعتی روز گذشته در حالی که داور بازی کلن و ماینس در هفته سیزدهم بوندس لیگا بود، اقدام به زدن رگ دست خود کرد و خودکشی کرد. پس از آن به سرعت به بیمارستان انتقال یافت تا خطر جان وی رفع شود
از طرفی بازی دو تیم به همین خاطر لغو شد.