دعوت از 19 بازیکن به تیم ملی والیبال

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران در ادامه رویدادهای سال ۲۰۱۷، خود را برای مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا آماده می‌کند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۱ روز شنبه ۱۷ تیرماه در فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و ایگور کولاکوویچ ۱۹ بازیکن را برای حضور در این مرحله از تمرینات دعوت کرد:

سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد سال‌افزون، محمدطاهر وادی، امیر غفور، رضا قرا، محمد جواد معنوی‌نژاد، فرهاد نظری‌افشار، مجتبی میرزاجانپور، مسعود غلامی، سامان فائزی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، طیب عینی، علی‌اصغر مجرد و امیرحسین اسفندیار ۱۹ بازیکن دعوت شده به اردو هستند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه تیم بانک سرمایه هم اکنون در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در ویتنام حضور دارد و روز جمعه ۱۶ تیرماه ویتنام را به مقصد تهران ترک خواهند کرد، موسوی، غلامی، قائمی و عبادی‌پور چهار بازیکنی خواهند بود که از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در تمرینات تیم ملی شرکت خواهند کرد.

همچنین طیب عینی، علی‌اصغر مجرد و امیرحسین اسفندیار تنها در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ تیرماه در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در قاره آسیا در دو گروه برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

رقابت‌های گروه A. در اردبیل از ۱۹ تا ۲۳ مرداد سال ۹۶ با حضور تیم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان پیگیری خواهد شد که تیم‌های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست می‌آورند.