استقلال به دنبال شکست پرسپولیس در دربی آلمان

میلاد زکی پور اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. به تازگی در ارمنستان مستقر شده ایم و مطمئنا این اردو به ما کمک خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پس از این اردو دیگر تقریبا به شرایط ۱۰۰ درصد نزدیک می شویم و آماده آغاز رقابت های لیگ برتر خواهد بود. اهداف بزرگی را دنبال می کنیم.

مدافع جوان استقلال درباره دیدار ۲۵ تیر مقابل پرسپولیس در بیله فلد بیان داشت: مطمئنا بازی دربی حتی اگر دوستانه هم باشد جذاببت و حساسیت دارد. می خواهیم مانند دربی اخیر در آلمان هم پرسپولیس را ببریم و از راه دور دل هوادارانمان را پیش از آغاز لیگ شاد کنیم.

وی درباره ترافیک زیاد در خط دفاعی و رقابت با سهرابیان و کریمی در سمت چپ خط دفاعی تصریح کرد: من همیشه سعی کرده ام کار خودم را انجام بدهم و از دستورات کادر فنی تبعیت کنم. سال گذشته هم ترافیک وجود داشت. منصوریان نشان داده همیشه به تلاش بازیکنان اهمیت می دهد و بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

زکی پور در پایان درباره همبازی شدن با جباری و منتظری گفت: خیلی خوشحالم که این دو بازیکن بزرگ به خانه خود برگشتند. بازی های پژمان و  مجتبی را همیشه در استقلال می دیدم و الگو چه از لحاظ فنی و چه اخلافی بوده اند. سعی می کنم از بودن در کنارشان استفاده کنم و چیرهای جدیدی یاد بگیرم.