روزهای سخت منصوریان در راه است

فصل گذشته که منصوریان برای اولین بار به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، انتظارات زیادی از وی وجود داشت ولی او شروع خوبی نداشت و نیم فصل اول لیگ شانزدهم را با ناکامی های زیادی به پایان رساند و اگر حمایت های مدیرعامل باشگاه نبود باید نیم فصل دوم بازی های استقلال را از خانه تماشا می کرد.

منصوریان نه تنها در نتیجه گیری موفق نبود بلکه هجمه هایی که برای او شدت گرفته بود کار را برای این سرمربی سخت کرد اما در نیم فصل دوم ورق برگشت و استقلال شروعی طوفانی داشت و توانست ۷ بازی پیاپی را با پیروزی به پایان برساند. اوج این موفقیت ها، شکست دادن تیم آماده پرسپولیس بود و در پایان فصل هم آبی پوشان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

استقلال به همراه منصوریان دو هفته پیش تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کرده و در حین این تمرینات نفرات جدید هم رفته رفته به آنها اضافه شدند.

سرمربی استقلال به همراه بازیکنانش،  عازم ارمنستان شد تا یک اردوی ۱۲ روزه را در ایروان برگزار کنند. این اردو می تواند برای منصوریان یک اردوی طلایی باشد چون به دور از تمامی حاشیه ها و اتفاقاتی که در تهران رخ می دهد در کمال آرامش تمریناتشان را برگزار کند. ۱۲ روز زمان کمی برای منصوریان نیست و حالا که یک بدنساز بین‌المللی هم به جمع آنها اضافه شده به طور حتم این مربی می تواند شرایط بدنی بازیکنان را به فرم ایده آل برساند. کارهای تاکتیکی هم که در دستور کار سرمربی استقلال است می تواند با آرامش در اردو اجرا شده و چند بازی تدارکاتی تا قبل از شروع لیگ هفدهم می تواند خیال منصوریان را راحت کرده و  او با آرامش لیگ هفدهم را با قدرت آغاز کند.

منصوریان باید توجه داشته باشد با جذب نفراتی که در دستور کارش قرار داد حالا هواداران فقط از این تیم قهرمانی می خواهند و به کمتر هم رضایت نمی دهند. استقلال باید در جام حذفی لیگ و لیگ قهرمانان حضوری پرقدرت داشته باشد تا بتواند فصل نسبتاً ناموفقی را که پشت سر گذاشت جبران کند.