پشت پرده جلسه محرمانه منصوریان با 4 بازیکن استقلال

مهم ترین اتفاق روز اول حضور استقلالی ها در ایروان، جلسه علیرضا منصوریان با چهار بازیکن اصلی و بزرگ این تیم در ایروان بود. سرمربی استقلال که با اضافه کردن مجتبی جباری و پژمان منتظری به جمع مهدی رحمتی و خسرو حیدری پیش از شروع فصل وزن تیمی خود را افزایش داده، در طول فصل نیاز ویژه ای به حمایت و اتحاد 4 بازیکن رختکن خود دارد.

منصوریان در کنار این بازیکنان بزرگ در تابستان جوانان زیادی را به تیم خود اضافه کرده و در سال های قبل نشان داده علاقه زیادی به استفاده کردن از این بازیکنان جوان دارد. به همین دلیل کمک بازیکنان بزرگتر و انتقال تجربه در کنار حفظ آرامش رختکن دو عنصر کلیدی است که سرمربی آبی ها از بزرگان رختکن خود مطالبه می کند. مطالبه ای که در اولین روز اردوی استقلال مطرح شده و سرمربی استقلال از بازیکنان معتبر خود درخواست کرده تا کمک های او در داخل زمین باشند و با حفظ اتحاد رختکن در روزهای سخت، طولانی و طاقت فرسای لیگ مسیر دشوار آبی ها به سمت موفقیت را هموار کنند.

فصل گذشته روزهای سخت استقلال با مشکلات درون تیمی آبی ها در رختکن همراه شد اما در نهایت شرایط برای آبی ها به شکلی پیش رفت که نیم فصل دوم موفقی را سپری کردند؛ منصوریان اما علاقه ندارد که آبی ها در فصلی که قهرمانی برای آنها اهمیت دو چندانی دارد، باز هم گرفتار حاشیه های داخلی شوند و به همین دلیل از اولین روز شروع اردو با بزرگان این تیم خواسته های خود را مطرح کرد تا ضمن واگذاری اداره رختکن به این بازیکنان، شرایط را برای نتیجه گیری این تیم فراهم کند.

منصوریان، رحمتی، منتظری، جباری و حیدری فصل سرنوشت سازی را پیش رو دارند؛ هر چند قرارداد همگی این 5 نفر در پایان لیگ هجدهم به پایان می رسد اما به خوبی می دانند نتایج این فصل در سرنوشت همگی آنها تاثیر خواهد داشت و به همین دلیل اتحاد می تواند کلیدی ترین عامل برای موفقیت این تیم در جریان فصل پیش رو باشد.