تقدیر یک پیشکسوت از قراردادهای بلند مدت جوانان استقلال

ایوب اصغرخانی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: مدیریت و کادر فنی این تیم نشان داد که با یک برنامه ریزی نه چندان بلند مدت در صدد است تا در سالهای آینده هزینه تیم‌داری در این تیم را پایین بیاورد. 

وی افزود: این درست که استقلالی‌ها چند ستاره مثل شجاعیان، بیت سعید، شهباززاده و دیگران را به خدمت گرفتند، اما نباید از اقدام شایسته این تیم در راستای عقد قرارداد بلند مدت با استعدادهای جوان به راحتی گذشت. من بعنوان فردی که سالهای زیادی در تیم‌های پایه کار کردم و اشراف خوبی به این رده ها و بازیکنان آن دارم به جرات می‌گویم مربیان استقلال با شناخت خوبی به سمت بهترین استعدادهای این رشته رفتند و این بازیکنان جوان به زودی ستاره‌های گرانقیمتی در فوتبال ایران می‌شوند.

اصغرخانی گفت: یک زمانی در همین تیم های جوانان و امید استقلال امید نورافکن، سید مجید حسینی، محسن کریمی و خیلی‌های دیگر شاگرد خودمان بودند و حالا ستاره‌های استقلال هستند. ستاره‌هایی اگر قرار بود از تیم های دیگر خریداری بشوند باید پولهای نجومی پای آنها پرداخت می‌شد. اما رویکرد استقلال به استفاده از بازیکنان جوان و به خصوص بازیکنان تیم‌های پایه خودش و تغذیه از آکادمی باعث شده تا فصل گذشته و فصل پیش رو این تیم تعدادی از جوانان خودش را در اختیار داشته باشد.

مربی سابق تیم جوانان استقلال اظهار داشت: اگر هنوز مجتبی جباری یک ستاره قابل اعتنا در فوتبال ایران است، حاصل نگاهی بوده که این تیم در سالهای گذشته به تیم های پایه خودش داشته است و من امیدوارم این اتفاق به صورت مستمر در استقلال شکل گیرد.

پیشکسوت آبی‌ها خاطر نشان ساخت: با شناختی که از منصوریان دارم یقین دارم در همین فصل لابه‌لای این همه ستاره، قطعا تعدادی از این جوانان فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کنند. فقط امیدوارم بعضی از این جوانان مستعد که از شهرستان به تهران آمده اند به خوبی مدیریت شوند تا در هیاهو و زرق و برق تهران فوتبال شان تباه نشود.