پرسپولیسی‌ها همیشه پرسپولیس می‌مانند
امیرحسین فشنگچی در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: با علی کریمی صحبت کردم و با نظر او به این تیم آمدم.

وی در مورد اینکه آیا نفت نسبت به سایر تیم‌ها از شرایط بدنی و فنی عقب نیست، گفت: با توجه به اینکه نفت کارش را دیر شروع کرده است، بچه‌ها عقب هستند و کار کمی سخت است. تیم هنوز هم تکمیل نشده است ولی با این جدیتی که در دستور کار قرار داده‌ایم، بدنسازی سختی در پیش داریم و برای سوپرجام آماده می‌شویم.

فشنگچی در مورد اینکه عده‌ای اعتقاد دارند فوتبال امثال فشنگچی تمام شده است، تاکید کرد:‌ حرف زیاد است و مردم از همه انتقاد می‌کنند. سال گذشته در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتم ولی نیم فصل دوم اوضاع فرق کرد. فوتبالم تمام نشده است، امسال هم در نفت هستم و می‌خواهم خودم را نشان دهم.

هافبک جدید نفت تهران درباره اینکه هرکسی به نفت آمده می‌گوید می‌خواهد خودش را نشان دهد، خاطرنشان کرد: انگیزه خیلی زیادی داریم و وجود کریمی این انگیزه را چند برابر می‌کند، به غیر از این ما در آسیا هم حضور داریم و می‌خواهیم در این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته می‌خواهیم پاسخ هجمه‌ای که علیه ما راه افتاده است را هم بدهیم.

فشنگچی در خصوص سوپرجام و دیدار تیمش با پرسپولیس هم گفت:‌ پرسپولیس قهرمان شده است و یارگیری‌های خوبی داشته که این مسائل بازی سوپرجام را سخت و حساس می‌کند.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس هنوز هم به او علاقه دارند، گفت: پرسپولیس سال گذشته قهرمان شد و به حقش رسید. امیدوارم همیشه سربلند شود و اینکه پرسپولیسی‌ها همیشه پرسپولیس می‌مانند.