متاسفانه یک سری زد و بندها وجود دارد که در سال های گذشته در ادوار مختلف علیه مدیران و مربیان وارد عمل شده است، اما دوره این دست اتفاقات پایان خواهد یافت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هواداران متعصبی داریم که همیشه و در همه حال تیم خود را حمایت کرده اند و من از آنها می خواهم حرف این و آن را گوش ندهند و یکدل از تیم خود حمایت کنند. ما با هم مشکلات را حل می کنیم، با هم پیروز می شویم و با هم پرسپولیس را سربلند خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان امروز(یکشنبه) در جریان حضور در محل تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق در پاسخ به سوالی درباره بازی با سپاهان گفت: پرسپولیس سال گذشته در ورزشگاه آزادی چهار گل برابر سپاهان دریافت کرد ولی فضای روانی که برای تیم بوجود آمد، به قدر این بازی سنگین نبود.

وی افزود: این بازی فرصت خوبی برای پیشرفت تیم در جدول رده بندی بود ولی با توجه به مشکلات فنی که تا قبل از بازی وجود داشت، عملکرد تیم را نمی توان بد توصیف کرد، هر چند که خواسته همه ما پیروزی بود. همچنین نباید فراموش کنیم سپاهان تیمی است که در واقع در مجموع دو بازی رفت و برگشت قهرمان آسیا را شکست داد و یک حریف قدرتمندبود.

محمد رویانیان تصریح کرد: همه دوست داشتیم این بازی را ببریم ولی حالا باید به فکر بازی های بعدی باشیم و نباید فرصت ها را از دست بدهیم. در این راستا و با اطمینان، آرامش و قدرتمند به پیش خواهیم رفت.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته شده عملکرد هواداران باعثتضعیف روحیه تیم می شود، نظر شما در این خصوص چیست؟، گفت: به هیچ عنوان قبول ندارم که هواداران تیم محبوبشان را تضعیف می کنند، بلکه ممکن است جوانی و احساسات آنها مورد سوء استفاده بعضی قرار بگیرد.

وی افزود: به نظر من تعدادی هستند که می خواهند برای تیم مشکل ایجاد کنند. آنها قبلا به شکلی ریشه دار همین کار را می کردند و من قول می دهم این پدیده ناهنجار را روی سکوها نیز ریشه کن کنیم. متاسفانه یک سری زد و بندها وجود دارد که در سال های گذشته در ادوار مختلف علیه مدیران و مربیان وارد عمل شده است، اما دوره این دست اتفاقات پایان خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: من مدیر عاملی نیستم که کسی را به کار بگیرم تا کس دیگری را تخریب کند. این تفکر باید از فوتبال و پرسپولیس کنار گذاشته شود. ما همه برای یک مملکت هستیم. ما هم اشکالاتی داریم و باید به فکر رفع آنها باشیم.

محمد رویانیان افزود: قبول ندارم که تعداد کم تماشاگران به خاطر اعتراض بود، چون این اواخر نتایج خوبی گرفتیم. این مسئله به شرایط آب و هوایی و تغییر زمان بازی و برگزاری مسابقه دیروز مربوط می شد، اما این وضعیت تغییر خواهد کرد و هواداران ما دوباره ورزشگاه ها را پر می کنند.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان گفت: ما هواداران متعصبی داریم که همیشه و در همه حال تیم خود را حمایت کرده اند و من از آنها می خواهم حرف این و آن را گوش ندهند و یکدل از تیم خود حمایت کنند. ما با هم مشکلات را حل می کنیم، با هم پیروز می شویم و با هم پرسپولیس را سربلند خواهیم کرد. مشکل پرسپولیس، مشکل چند سال بی برنامگی بوده است و چند سال را نمی توان در چند روز جبران کرد.