خبری خوش برای علیمنصور و استقلال

چهارشنبه دو هفته پیش که مجتبی جباری با استقلال قرارداد امضا کرد، خیلی ها می گفتند این بازیکن مصدوم است و وضعیت بدنی اش طوری نیست که که بتواند برای این تیم بازی کند. 

با این حال جباری از وقتی با استقلال قرارداد امضا کرده است در تمرینات این تیم حاضر بوده است و وضعیت بدنی اش هم کاملا ایده آل به نظر می رسد.
منصوریان در 2 بازی دوستانه درون تیمی به جباری بازی داده است و ظاهرا او آمادگی خوبی در این 2 بازی از خود نشان داده است.
علیرضا منصوریان در مصاحبه روز گذشته هم از وضعیت جباری ابراز رضایت کرد تا ثابت شود این بازیکن برای فصل نقش مهمی را در تیمش ایفا خواهد کرد: یک بازی دوستانه در تهران انجام دادیم با نساجی که یک تیم بسیار خوب بود و یک تیم لیگ یکی خیلی قوی محسوب می‌شود و شانس اول برای صعود به لیگ برتر است. در ارمنستان نیز چون تیم ها درگیر مسابقات مقدماتی یورو هستند، برای همین مجبور شدیم یک بازی درون تیمی برگزار کنیم. بازی روز اول  45 دقیقه‌ای و بازی دوم 60 دقیقه ای بود و بسیار محکم با حضور یک تیم داوری رسمی برگزار شد. خیلی بازی خوب و با کیفیتی انجام شد و پیغام خوب این بازی این بود که جباری 45 دقیقه برای استقلال به میدان رفت. امیدوارم شرایط خوب این بازیکن را به لحاظ بدنی حفظ کنیم و او این روزها در کنار ما بدنسازی انجام می‌دهد. فکر می کنم در نهایت سال خوبی با این بازیکنان داشته باشیم.