واکنش مدافع مورد علاقه قلعه نویی به حضور در ذوب آهن

جورجی ولسیانی اظهار داشت: هفته پیش به اصفهان آمدم و تمرینات ذوب آهن را از نزدیک دیدم. همان روز با سرمربی تیم هم صحبت کردم و متوجه این نکته شدم که فضای مناسبی برای حضورم در ایران و ذوب آهن فراهم است. البته قبلا گویا سرمربی تیم برای تماشای بازی من به گرجستان سفر کرده بودند که این نکته ارزشمندی است. سپس به گرجستان برگشتم و از امروز در اصفهان هستم تا تمریناتم را با ذوب آهن شروع کنم.

وی ادامه داد: هفته پیش با مدیرعامل باشگاه نیز صحبت کردم. ایشان به من گفت ما کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان ارزشمندی داریم و خوشحال می‌شویم با حضور تو به عنوان یک فوتبالیست خوب و حرفه‌ای شانسمان برای قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را دنبال کنیم.

مدافع گرجستانی ذوب‌آهن اظهار داشت: اکنون بسیار خودشحال هستم که در اصفهان هستم. اصفهان را شهر زیبا و خوبی دیدم. من در بهترین تیم گرجستان بازی می‌کردم و در این تیم موفق شدم جام‌های زیادی را به دست بیاورم. اکنون نیز تصورم از حضور در ایران، بازی در یکی از بهترین تیم‌های ایران و تلاش برای موفقیتهای بزرگ است. من تا حدودی فوتبال ایران را می شناختم. تیم ایران جزو اولین تیم‌هایی است که به جام جهانی صعود کرده است و از بین فوتبالیست‌های ایرانی نیز سردار آزمون را می‌شناسم.

ولسیانی در پایان خطاب به هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان گفت: من و سایر همبازیانم در ذوب آهن اینجا هستیم برای بیشترین تلاش و امیدوارم بتوانیم بهترینها را به شما هدیه دهیم.