بازیکن تراکتورسازی: برخی‌ها روی‌هم ۵ امتیاز هم نگرفتند اما پول میلیاردی به جیب زدند

سینا عشوری درباره پشت اتمام دوران مصدومیتش، اظهار داشت: هرکسی که این مصدومیت را تجربه کرده باشد به خوبی می‌داند که دوران بسیار سختی است. امیدوارم برای هیچ ورزشکاری چنین اتفاق تلخی رخ ندهد. پس‌ازاینکه من دچار این مصدومیت شدم، باشگاه تصمیم گرفت با حمایت هواداران و تصمیم آجورلو، قراردادم را یک سال دیگر تمدید کنم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و از وضعیت فعلی کاملاً راضی‌ام.

وی افزود: من در دو هفته اخیر زیر نظر کادر فنی و پزشکی تیم همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کنم و شرایطم نسبت به قبل بهتر شده است. در فصل بدن‌سازی کنار تیم بودم و تمرین کردم. بااینکه هنوز از نظر فنی به سطح ایده‌آل نرسیدم، اما هرروز که تمرین می‌کنم، احساس پیشرفت دارم. اینکه بتوانم در شروع مسابقات لیگ در ترکیب تیم باشم، به تصمیم کادر فنی بستگی دارد، اما هر تصمیمی که گرفته می‌گیرند، دلم می‌خواهد باعث موفقیت تراکتورسازی شود.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به پاسخ استعلام فیفا، خاطرنشان کرد: بحث محرومیت دست فیفا بود که آنها حکم من را بر عهده فدراسیون فوتبال گذاشتند. من قبلاً هم همه‌جا گفتم که قراردادم با باشگاه فسخ نکردم و فقط اسم من از لیست تیم خارج‌شده بود. امیدوارم با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی و حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که یک بحث ملی محسوب می‌شود، فدراسیون فوتبال همکاری کند تا من به‌عنوان عضو کوچکی در کنار تیم باشم تا با هم تیمی‌هایم هماهنگ شوم.

عشوری از هواداران تراکتورسازی بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد و گفت: به نظرم بحث اصلی تیم ما هوادارانش هستند. اگر تراکتورسازی به این جایگاه رسیده، مدیون هوادارانش است. اگر تک‌تک بازیکنان از نظر اسمی به جایگاه خاصی رسیدند، به‌وسیله همین هواداران بود. همه می‌دانند که وابستگی خاصی بین من و هواداران تراکتورسازی وجود دارد. امسال این ریسک را به جان خریدم که باوجود احتمال اینکه نتوانم تا نیم فصل بازی کنم، قراردادم را تمدید کردم، چون دلم با این تیم و هوادارانش است. من خواستم در این تیم بمانم و ادای دین کنم.

وی با انتقاد از بدهی‌های فصول گذشته که منجر به بدهی‌های مالی زیادی برای باشگاه تراکتورسازی شده است، یادآور شد: مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد، اما امسال و سال گذشته این مشکلات در تراکتورسازی بیشتر شد. به نظرم باید در کنار تلاش‌های آجورلو، مسئولان استانی نیز به این تیم کمک کنند. بازیکنان خارجی که 2 فصل قبل به تراکتورسازی آمدند، روی‌هم 5،6 میلیارد برای باشگاه هزینه داشتند. در این میان فقط آگوستو سزار از نظر فنی عملکرد خوبی داشت و بقیه نفرات روی‌هم 5 امتیاز هم برای تیم کسب نکردند، اما پول میلیاردی گرفتند. آنها بعداً هم مشکلاتی برای باشگاه ایجاد کردند و حالا من تاوان بدهی به این بازیکنان را پس می‌دهیم.