مدافع سابق استقلال خواهان بازگشت به جمع آبی پوشان

لئاندرو پادوانی در خصوص وضعیت خودش در اردوی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و طبق برنامه مربی بدن‌ساز تمریناتم را پیگیری می‌کنم. مربی بدن‌سازمان با اینکه با بچه‌ها صحبت و خوش‌وبش می‌کند ولی در کارش بسیار جدی است و شوخی ندارد.

وی در مورد اردوی استقلال که در ارمنستان در حال برگزاری است، گفت: سال پیش در اردوی استقلال نبودم ولی تعریفش را زیاد شنیدم. امسال توانستم در اردو شرکت کنم و واقعا شرایط خوبی حاکم است. 2 بازی دوستانه داریم که خیلی به روند تیمی ما کمک می‌کند.

مدافع استقلال درباره مرگ بازیکن برزیلی الغرافه گفت: شب گذشته این خبر را در اینترنت دیدم و واقعا ناراحت شدم. بازیکنان وقتی در کشور بیگانه بازی می‌کنند احساس غربت دارند و این آزار دهنده است. البته من در ایران دوستان خوبی دارم.

پادوانی در خصوص حضور پژمان منتظری در استقلال گفت: بازی‌های تیم ملی ایران را دنبال می‌کنم و می‌دانم که منتظری سابقه زیادی دارد. امیدوارم بتوانیم زوج خوبی را در خط دفاع رقم بزنیم.

وی در مورد جدایی رابسون از استقلال گفت: از رفتن او واقعا ناراحت شدم. در هفته 3 الی 4 مرتبه با هم در ارتباط هستیم و می‌گوید که می‌خواهد به استقلال بیاید.

مدافع استقلال در پایان در خصوص مدعی‌های قهرمانی لیگ هفدهم خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس که مثل همیشه مدعی هستند ولی سپاهان هم تیم قدرتمندی را تشکیل داده است.