ماجرای نبودن آمبولانس و مصدومیت جدی بازیکن تراکتورسازی

مهدی کیانی در خصوص اتفاقی که روز گذشته در بازی تدارکاتی تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان رخ داد و بازیکن مصدوم تیم تراکتورسازی مدت زیادی به دلیل نبودن آمبولانس شرایط بدی داشت گفت: واقعا برای این مسائل متاسفم. در فوتبال محلات هم وقتی بازی برگزار می‌شود آمبولانس وجود دارد اما اینجا که تراکتورسازی باید به میدان برود هیچ آمبولانسی برای ما تعبیه نشده بود. چرا این قدر ناهماهنگی وجود دارد؟ چرا باید 30 دقیقه طول بکشد که آمبولانس بر سر بازیکن مصدوم ما حاضر شود؟

وی ادامه داد: متاسفانه نه فقط در فوتبال بلکه در همه جای کشور همین است. آمبولانس‌ها دیر می‌رسند. اگر بازیکن ما ضربه مغزی می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ باید حتما بلایی سر کسی بیاید و بعد آمبولانس بیاید؟

کیانی در خصوص بازی تراکتورسازی و باختی که مقابل نفت مسجدسلیمان متحمل شدند اظهار داشت: فوتبال همین است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما باختیم. ما در این بازی با همه وجود بازی کردیم اما برای اینکه بهتر شویم باید سخت کار کنیم. برای هماهنگی باید این گونه بازی‌ها انجام شود. البته ما الان در مرحله بدنسازی هستیم اما باید این چنین بازی‌هایی انجام دهیم. مطمئنا در بازی‌های رسمی این نتایج را جبران خواهیم کرد.