فریبا: به نظرم قرعه ما بد نیست

بهتاش فریبا بعد از مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص زمان برگزاری دیدار استقلال - پرسپولیس (هفته دهم) اظهار داشت: به نظرم خوب شد که دربی هفته دهم برگزار خواهد شد. تیم‌ها تا آن زمان از هم شناخت خوبی پیدا کرده و به ارنج اصلی خود هم رسیده‌اند، اما اگر تیم پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برود که امیدوارم این اتفاق بیفتد، زمان دربی تغییر خواهد کرد.

وی درباره اینکه تیم استقلال در هفته اول باید به آبادان سفر کند و با صنعت نفت روبه‌رو شود، تصریح کرد: در هر صورت قرعه‌کشی است و اسمش روی آن است. نمی‌توانستیم خودمان انتخاب کنیم. به نظرم قرعه ما بد نیست.

مدیر فنی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا گرمای هوای آبادان کار این تیم را سخت نخواهد کرد، گفت: نه سخت نمی‌کند. شما نگران این مسئله نباشید.

فریبا در مورد اینکه آیا از نتایج تیم استقلال در فصل شانزدهم رضایت داشته است یا خیر؟، خاطر نشان کرد: فصل گذشته تیم خوبی داشتیم، اما کمی جوان بودیم. خوشبختانه این فصل تیم ما باتجربه‌تر شده است. امیدواریم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جوان استقلال به تیم امید داده خواهند شد، اظهار داشت: من اطلاع ندارم و فردا به ارمنستان سفر خواهم کرد تا ببینیم داستان از چه قرار است. اما فکر می‌کنم وقتی که بازی‌های تیم امید نزدیک شود بازیکنان را به این تیم بدهیم.