واکنش پیشکسوت سرخابی ها به نپیوستن رامین رضاییان به استقلال

علی انصاریان در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: فکر کنم وضعیت تیم خوب است، تیم سال گذشته تقریبا حفظ شد و چند بازیکن دیگر هم اضافه شدند. من با برانکو کار کرده‌ام و می‌دانم که انسان باهوشی است. برانکو پرسپولیس امسال را برای قهرمانی آسیا بسته است.

وی در خصوص بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: من در مورد این مسائل نظر نمی‌دهم و زیاد درگیر این نیستم که چه بازیکنی می‌رود و می‌آید. هیچ‌وقت هم نمی‌گویم فلان بازیکن برود یا بیاید فقط این را می‌دانم که بازی کردن در پرسپولیس افتخار بزرگی است و هرکسی این افتخار را پیدا نمی‌کند. خودم 8 سال در پرسپولیس بازی کرده‌ام و بهترین روزهای زندگی‌ام در آن دوران رقم خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن رامین رضاییان به تیم اوستنده بلژیک و نرفتن این بازیکن به استقلال عنوان کرد: رضاییان بهترین تصمیم زندگی‌اش را گرفت، امیدوارم که در تیم جدیدش هم بدرخشد. رامین تصمیم درستی گرفت.

انصاریان در مورد علاقه بازیکنان ایرانی به بازی در اروپا و اینکه شنیده می‌شود این علاقه برای بازی کردن در جام جهانی است، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی باید به اروپا بروند،‌ تیمی که در جام جهانی حضور دارد باید بازیکنانش در اروپا بازی کنند. فکر می‌کنم بازی کردن در اروپا خیلی بهتر از بازی کردن در تیم‌های عربی است.