کریمی وارد بازی نمی‌شود که بازنده باشد

امین منوچهری از وضعیت مبهم باشگاه نفت تهران راضی نیست. این مهاجم اظهارات تازه ای را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*تمرینات خوب پیش می‌رود؟

از شرایط تیم از لحاظ فنی و تاکتیکی راضی هستیم. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و کارهای فنی لازم انجام می‌شود. البته کمی از دیگر تیم‌ها عقب هستیم ولی با انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد به زودی خود را به رقبا خواهیم رساند.

*گویا علی کریمی هم وضعیت نا مشخصی دارد و شاید این تیم را ترک کند.

این موضوع واقعا خیلی بد است. همه ما از این بلاتکلیفی ناراحت هستیم. اگر علی آقا تیم را بگذارد و برود، همه چیز به هم می‌ریزد. امیدوارم همه چیز درست شود و این اتفاق رخ ندهد.

*برنامه بازیکنان چیست؟

من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. در مورد این مسائل به چیز خاصی فکر نکرده‌ام. امیدوارم هر چه هست به نفع بازیکنان و کریمی باشد.

*بدون شک تمرینات تحت تاثیر اظهارات اخیر علی کریمی است. در این مورد نظر بازیکنان چه بوده است؟

واقعا در مورد این موضوع بحثی نکردیم. فکر می‌کنم همه منتظر هستند بازی تدارکاتی تمام شود و بعد از آن وضعیت مشخص می‌شود. به نظرم بعد از آن بازی وضعیت تیم مشخص می‌شود و همه می‌توانند تصمیم بگیرند.

*حالا اگر کریمی از تیم جدا شود موضع شما چیست؟

ما به خاطر کریمی آمدیم. اگر احیانا این اتفاق افتاد شرایط برای ما هم تغییر می‌کند. طبیعتا اگر علی آقا نباشد احتمال کمی دارد که من هم بمانم.من به نفت آمدم تا شاگردی او را کنم و اگر او نباشد برخی فاکتورها زیر سؤال می‌رود.

*روی قرارداد مالی‌ات چقدر حساب کرده‌ای؟

اول که آمدیم، گفتند همه چیز خوب است ولی حالا همه چیز تغییر کرده است. من که واقعا بلاتکلیف هستم و برای خودم هم هیچ جوابی ندارم.

*تیم را به لحاظ فنی چطور می‌بینی؟

به نظرم تیم خوبی داریم. با اضافه شدن یکی، دو بازیکن جدید، دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت. از طرفی اتحاد خوبی در تیم حاکم است و ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تمام تمرکز ما روی تمرین و مسابقه است و به همین دلیل است که تاکنون به مسائل منفی تیم فکر نکرده‌ام و جوابی برای اما و اگرها ندارم.

*علی کریمی مدرک مربیگری C دارد. با این حال او را به لحاظ فنی چطور می‌بینی؟

همیشه می‌گویند آنهایی که بازیکنان بزرگی هستند، لزوما نمی‌توانند مربیان بزرگی هم شوند اما این همیشه صدق نمی‌کند. مثلا علی کریمی منش بزرگی دارد و قطعا چیزهایی در خود دیده که وارد این کار شده است. در غیر این صورت اصلا وارد چرخه مربیگری نمی شد. به نظر من علی کریمی وارد بازی نمی‌شود که در آن بازنده باشد. از نظر رفتاری و فنی کسی نگران‌تر از علی کریمی برای علی کریمی نیست. او ایمان و اعتماد به نفس خوبی به تیم داده است.

*به لحاظ فنی در او چه دیده ای؟

ما الان فقط بدنسازی می‌کنیم و به تمرینات فنی و تاکتیکی نرسیده‌ایم ولی همین حالا هم در هماهنگی و نوع تمرینات چیزهای خوبی از او دیده‌ایم. به هر حال او تجربیات زیادی دارد. چیزی که می‌توانم بگوم این است که ما زیر نظر علی آقا طوری تمرین می‌کنیم که من همیشه دوست داشتم.