قهرمان المپیک به اردوی تیم ملی وزنه برداری نرفت!

اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران به تازگی در شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی آغا شده و اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر محسن بیرانوند، سرمربی جدید تیم ملی پیگیری می کنند.تمریناتی که حتی بهداد سلیمی و سهراب مرادی به عنوان قهرمانان المپیک در آن حضور دارند و خود را برای رقابتهای جهانی مهیا می کنند.

اما نکته قابل توجه در این تمرینات، غیبت کیانوش رستمی مرد طلایی المپیک برزیل است که پس از تغییر و تحولات کادر فنی تیم ملی، پیش بی نی می شد دوباره به اردوی تیم ملی باز گردد.

کیانوش در حالی به غیبت طولانی خود ادامه می دهد که فدراسیون وزنه برداری و اعضای شورای عالی فنی با قربانی کردن سجاد انوشیروانی و حذف او از سیستم مدیریتی تیم ملی، زمینه بازگشت قهرمان المپیک به اردو را مهیا کرده بودند.

تاکنون دلیل اصلی کیانوش رستمی به گفته خودش، عدم تمایل برای همکاری با سجاد انوشیروانی بود، اما حالا مشخص نیست این وزنه بردار چه توجیه جدیدی را برای غیبتش در اردو آماده کرده است.

اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران از روز شنبه ۱۷ تیرماه، زیر نظر سرمربی جدید در شهرستان ورزقان آغاز شده و مجید عسگری، جابر بهروزی، صالح چراغی، مرتضی بیگلری، مسعود چترائی، علی مکوندی، رضا زارعی، محمد زارعی، سید ایوب موسوی، علیرضا سلیمانی، محمدرضا براری، سهراب مرادی، بهداد سلیمی، رامین ربیعی و همایون تیموری با حضور در این اردو، تمرینات خود را پیگیری می کنند.